Wolf
mam pytanie chce kupic taki tłumik i pytanie jak zrobic zeby byl on po lewej stonie i zeby bylo dobrze
po lewej jest w serii wylot i możesz albo jedno kolanko od razu za wahaczem dać 90 stopni-rurka na drug± stronę i znowu kolanko 90 stopni i tłumik albo na skos go:)

wersja z jednym kolankiem 90stopni przecietym w połowie czyli 2x 45 stopni, pierwsze zaraz za wachaczem pozniej 15cm rury kolanko 45 stopni i tłumik
jesli chcesz na prosto za wachaczem kolanko 90 stopni kawalek rurki i znow kolanko 90 stopni i jest
dzięki wielkie
Może poniższe zdjęcia pomog±


ma ktos moze foto solki z tak puszczonym wydechem jak Rapid zapodał?
Apropo tych wydechow na lewa strone, była nagonka na S i mnie tez capneli , pan władza powiedział ze wydech nie moze byc skierowany w lewa strone, czemu to nie wiem skonczylo sie na tym ze Policjant kazał mi wkrecic go do odcinki , powiedzialem ze nie moge silnik jest zimny i mnie puscił
z tego co mi wiadomo to nie może być skierowany w praw± stronę
moze - nie moze, to pojecie wzgledne- teoretycznie kazde auto w europie powinno miec rure do osi jezdni skierowana, zeby auta rozdmuchiwaly spaliny, a nie szly na pieszych, ale auta japonskie maja w druga i jest to homologowane takze.. zly powod przyczepki zomowca:]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl