Wolf
Witam
Wiem ze zaraz zaczana sie dyskusje ze gazu nie powinno sie zakladac do HONDY itp. ,ale kupilem rexa z gazem i przed zalozeniem wydechu palil ok 15l gazu przy ostrej jezdzie,kiedy przerobilem wydech i zalozylem wydech typu mugen to spalanie wzroslo do 20 litrow.Nawet kiedy zmniejszylem dawke i jezdzilem lagodnie to spalanie nie zmalalo.Czy taka zmiana tlumika koncowego mogla wplynac na spalanie??
Prosilbym o darowanie sobie komentowania ze posiadam instalacje lpg,jak mowilem byla jush w rexie kiedy go kupilem.
odpowiedź jest prosta honda nie lubi gazu zakładając tłumiki i inne mijasz się z powołaniem bo gaz jest do ekonomicznej jazdy, zaczynasz w nią inwestować wywal gazownie będziesz miał spokój
a z takim spalaniem uważaj żebyś nie wybuchł
Wiem ze masz racje ale przy wczesniejszym spalaniu jakos dawalo rade,przy tym to jush nie oplaca sie tankowac gazu,moze gazownicy cos poradza choc watpie w to
po zrobieniu dolotu czy wydechu trzeba od nowa ustawiać gaz, bo on sam do zmian się nie przyzwyczai, jedź ustaw a spalanie powinno spaść
Omg kolezka pisze zeby nie komentowac ze ma gaz tylko dlaczego mu tyle pali !
wszyscy madrzy bo honda nie lubi gazu tak :>? amerykanskie tez nie lubia gazu i wogole podobno nie jezdza na gazie tak :>?
Gowno prawda moj ojciec jest mechanikiem sam zaklada gaz najzwyklejszy parownik nawet nie sekwencja i
Laguna 3.0 V6 jezdzi nie strzela pali 13-17
Chevrolet Camaro 1995 3,4 pali 17L -->
Ja mam CRX takiego samego jak kolega zakladajacy temat wsio seria po remoncie i mi pali 10L w porywach do 13 jak cisne strasznie
brat Jezdzi honda civic 5gen 1.5 ma gaz 0 kłopociku pali tyle co moj Rex
Wiec jest to mozliwe bo nie wymyslam sobie Dawid mnie zna i wsio wie jak jest wiec niech ludzie nie pisza ze hondy nie lubia czy lubia jak sie dobrze wsio załozy emulator i wyreguluje to mysle ze Viper by dał rade !
Wracajac do tematu moim zdaniem kiedy zwiekszyła sie srednica przelotu i wydech mugen czyli tak samo przelot to samochod powinien mniej palic poniewaz spalimy maja łatwiej wyleciec moje zdanie ze to nie wydech tylko co ?
odpowiedź jest prosta honda nie lubi gazutak honda jest organizmem żywym i jednych rzeczy nie lubi inne je ze smakiem - naprawdę niewiedza ludzka i wiara w zabobony typu " honda nie lubi gazu" mnie przeraża , ludzie mamy XXI wiek , jak ktoś wie co robi to może nawet jeździć na gazie z dezodorantów
jaka to instalacjia ? , mieszalnikowa czy sekwencja , może po prostu sie rozregulowała i wystarczy podjechać do jakiegoś dobrego mechanika , najlepiej aby stroił lpg z afr-em
15l gazu to już za dużo. Chyba że mówimy o naprawdę konkretnym pałowaniu... w każdym razie może trzeba coś podregulować Polo mojej siostry paliło 10lgazu po mieście pojechała na regulacje i już zaczęło palić 8l i stało się trochę dynamiczniejsze
Zwylky gaz mieszalnikowy,musze dodac ze ten gaz zakladal koles od ktorego kupilem CRX a na dodatek mam filtr stozkowy i to wszystko moze nie wspolpracowac ze soba.
a masz blos'a? co prawda nie mam i nie bede mial LPG, ale slyszalem ze stozek wymaga obecnosci blos'a
Nie mam pojecia czy mam blosa,pewnie nie bo to gaz zakladany samodzielnie przez poprzedniego wlasciciela
podjedz do gazownika na regulację , może parownik już pada , poka fotkę komory to ci powiem czy masz blosa czy nie
Dobra jush jestem pewnien ze nie mam blosa.Musze wymienic ten stozek na normalny filtr powietrza.Stozek jest smiesznie zakryty tektura zeby nie lapal za duzo powietrza(genialny pomysl poprzedniego wlasciciela )
no czyli kombinował żeby tylko jakoś to działało , instalacja na pewno wymaga większej poprawki , i może zastanów sie nad zamontowaniem blosa
Dzieki za rady i na pewno odwiedze jutro gazownika,pewnie bedzie musial zmenic 3/4 instalacji zeby bylo jak nalezy.Jak jush wszystko bedzie to napisze co i jak.
stozek nie przeszkadza, przynajmniej nie masz strzałów w dolocie, jedz na regulacje, jak działało to musi działać! ja w zakladzie biore 30zł od regulacji jak coś ; )
Chetnie bym wpadl na regulacje do Ciebie ale jestem z Radomia i do Zabrza mam dosc daleko wiec regulacja kosztowalaby mnie ze 200zl wliczajac paliwo na dojazd
Stozek jest smiesznie zakryty tektura zeby nie lapal za duzo powietrza(genialny pomysl poprzedniego wlasciciela )Mysle, ze ten pomysl nie jest taki glupi. Wiem, bo przez jakis czas mialem instalacje lpg. Jak zlapie zimne powietrze np: przy dojezdzaniu na sprzegle do skrzyzowania, to samochod moze ci gasnac.
pożartować sobie nie można, forum schodzi na psy właśnie dlatego że każdy odbiera wszystko na poważnie, wywal gaz i będzie po problemie
No ale po co wywalac gaz,jak mozna go wyregulowac i jezdzic np do sklepu na gazie,a jak jakas kreseczka bedzie ustwiona albo jakis golf bedzie chcial sprawdzic czy da rade rexowi to na benzynke sie przelacza.
dawidzio1987 zaraz Ci ktoś napisze że te dodatkowe 50kg Cie zmuli i nie wygrasz z Golfem, Ty napiszesz że jednak wygrasz, a dodatkowo zapłacisz o połowe mniej za paliwo niż Parówa... itd. itd.
Tematy o gazie na tym forum zawsze są fajne
Fakt,ale chcialem sie poradzic ludzi co mozna z tym zrobic zeby mniej palio.Jak zaloze turbo to wymonyuje gaz i wywale wszystko z srodka,poki co jezdze na gazie i poradzilem sie co zrobic ze spalaniem na poziomie 20 litrow.
a po co wywalac gaz,ja turbuje w gazie i nnie musze kombinowac z mapami,wtryskami itp
juz 2gie auto ,warunek to blos!!!!
Czyli moge miec turbosprezarke i zwykly gaz spelniajac tylko warunek posiadania blosa??
coraz lepsze te wasze pomysł, aż się człowiek za głowę łapie, profanacja turbo
:rotfl2: coraz lepsze te wasze pomysł, aż się człowiek za głowę łapie, profanacja turbo profanacja,profanacja ,taniosc
mam gdziesz te wasze sugestie i gadanie o profanacji
moje auto,jezdzi dobrze,nie sypie si nic wiec o coo chodzi/ze nie jest cool?
jeszcze ylko blow-offa do wydechy podlaczyc i bede mial flamer kita za free
pozdrowki dla kukiego bo on tez PROFANOWAL HONDE I TURBO
jesli tylko zapewnimy odpowiedni sklad mieszanki to jaki problem miec turbo i lpg. Parówa kurecki w swoim r5 tez mial gaz i turbo. Trzeba to zrbic z glowa i wszytsko bedzie ok. Zrezta do zwykłego turbo tez trzeba podejsc z glowa
nie wiem jak dla mnie oszczędzanie na paliwie przy instalacji turbawki mija się z celem, zresztą to jest polska.
według mnie nie ma czegoś takie jak duża moc i oszczędność totalnie nieporozumienie
gaz do aut na co dzień tzw dupowozów ok jak najbardziej aby tylko przemieścić sie z pkt a do B, lecz kiedy człowiek buduje jakiś projekt za kase przewyższającą zakup auta a wsadza do tego gaz to jak by dobrej dupie z dużymi cycami kazać pomniejszyć cycki
nie zgadzam sie ale to juz moze w innym temacie pogadamy bo tutaj o co innego kolega pytal
a co do pyatnia to jedz na regulacje i przeglad tego gazu bo nawet jak ci plail 15 to i tak ze 3 litry za duzo
Nom koniecznie pojade na regulacje,a jak jush uzbieram kase na turbo to dopiero bede mial kupe pytan do WAS
wszystko jest na forum
Mylse ze DAwid juz wsio wie i nie obrazi sie jak lekko zmienie temat bo mam pytanie na fotkach nie moge sie ogarnac i nigdzie nie znalazlem czy del sol ma jakas malutka kanape z tylu i da rade tam na sile ktos siasc czy to jestdnak tylko 2 osoby :>?
ie wiem jak dla mnie oszczędzanie na paliwie przy instalacji turbawki mija się z celem, zresztą to jest polska. nie wiem czasami mnie zadziwiasz , oszczędzanie i moc , pierwsze bryczki paliły 100l/100km i jakby tak wszyscy mówili jak TY to już dawno ropy by zabrakło
przyszłość jest w połączeniu mocy i małym zużyciu /tanim paliwie
pierwsi zaczęli to robić kitajce , mało koni , mała waga , dobre osiągi , niskie spalanie, a wy każdą oszczędną drogę macie za zło , lubicie JDM a nie widzicie ich podstawowych celów , i nie ważne zczy BP95/98 , CMG czy LPG , ważne że sobie radzi i zapie... mimo niskiego spalania
a wy wyznawcy JDM wyśmiewacie założenia tego rynku , żenua wąski światopogląd
Tak gadacie ze honda nie lubi gazu itp a z gazem jest identycznie jak z kazdym modem auta, czy to turbo czy itb, teoretycznie jak zmienisz wydech, wywalisz kata zmienisz dolot to powinno sie auto WYSTROIC! Tak zwana regulacja gazu to nic innego jak poprostu strojenie, gazownik pakuje w wydech AFR i ustawia sklad mieszanki.
Wiec gadanie takich rzeczy ze gaz wypala gniazda zaworowe czy niszczy silnik, zacieraja sie wtryski, zdycha pompa paliwa to tylko kretynizmy i wyniki bezmyslnego uzywania instalacji.
Tak jak w turbo nie jest zdrowe jezdzenie bez strojenia, nie jest zdrowe gaszenie auta odrazu po jezdzie itp, itd.
Jak nie wie sie jak uzywac auta z dana modyfikacja to nie jest to wina gazu ze sie cos zjebalo tylko wlasciciela ze jest kretynem i nie wie jak uzywac swojego auta. A 15l/100 z 1.6 to zdecydowanie za duzo, jedz do gazownikow niech ci wystroja.
Pozdro!
zajcef trochę pytanie nie na temat , Solka tak naprawdę jest 2 osobowa, z tył masz plastikową półkę gdzie od biedy kogoś wciśniesz na sztukę na krótka metę, oczywiście zdarzają się przypadki że w 5 trzeba jechać
[ Dodano: 2009-07-13, 08:53 ]
moj rez palil kiedys przecietnie 9 litrow gazu... nie wazne czy miasto czy trasa
czy jazda ekonomiczna czy wciskalem noge po prostu zawsze te 9 litrow i koniec... w zimie 10
Pamieta ze po kazdej lekkiej zmianie w dolocie, trzeba zawsze regulowac gaz, norma....
nauczylem sie zeby jezdzic na regulacje co pol roku, bo nie jest to debilny pomysl i zdzieranie kasy, ale zwykla poatrzeba i okazja do wymiany filtra powietrza (po ktorym tez sie regulace robi)
skocz do gazownikow, wyreguluj i potestuj, napewno bedze lepiej.
Mylse ze DAwid juz wsio wie i nie obrazi sie jak lekko zmienie temat bo mam pytanie na fotkach nie moge sie ogarnac i nigdzie nie znalazlem czy del sol ma jakas malutka kanape z tylu i da rade tam na sile ktos siasc czy to jestdnak tylko 2 osoby :>?wejdzie tam jedynie ktoś bez nóg... a i tak bedzie miał ciezko jest to auto TYLKO i wyłacznie 2 osobowe
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl