Wolf

Czesc wszystkim, to moj pierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc;)
Jestem po wymianie walkow, sprezynek, talezykow, zaworow i kolek na skunk2 tuner 1+. Niestety na strojeniu okazalo sie, ze autku brakuje kompresji i mam zerowy przyrost przy wlaczeniu sie vteca. Za to kapitalnie wzrosl moment od samego dolu wiec warto bylo. Tak czy inaczej kompresje trzeba zwiekszyc, a zatem wymiana tlokow i korb bo wymiana uszczelki na ciensza niewiele pomoze. Korby juz mam (eagle) razem ze srubami. Teraz szukam sobie jakis sensownych tlokow, ale

po pierwsze ciezko znalezc cos powyzej 11.5:1, a p
o drugie producenci (JE, Wiseco, CP) twierdza ze na standardzie tloki nie pojda i trzeba wymienic tez tuleje, a najlepiej na dartony (co mi sie nie usmiecha bo po pierwsze drogie, a po drugie nie ma sensu jesli nie planuje uturbiac).

Jak to wyglada na prawde? Czy faktycznie czeka mnie jeszcze wymiana tulei czy nie musze tego robic.
Czy mozecie zalinkowac jakies miejsce (USA) gdzie moge kupic tloki ze zwiekszona kompresja...



Jestem po wymianie walkow, sprezynek, talezykow, zaworow i kolek na skunk2 tuner 1+.
To wybrales najgorzej jak mogles, nie wiem jak krzywki na wałkachale ogulnie seria tuner jest z dupy.

Tak czy inaczej kompresje trzeba zwiekszyc, a zatem wymiana tlokow i korb bo wymiana uszczelki na ciensza niewiele pomoze.

Wlasnie , bierz usczelke . Idz w obrobke głowy, + zawory wydechowe doprezajace np. supertechy.
Jak pojdziesz w Darton to na tych gratach sie nie skonczy , inny wał itp albo robisz srednice albo skok tłoka.
Wiem na moim przykladzie , ze z gowna bata nie ukrecisz nie jest tak prosto.co do korb tez mialem dawc eagla ale nie robi I beam, tylko h . duzo ciezsze.co do tlokow wiseco na ebay usa robi kazde bor jakie chcesz kompresja powyzej 12 powinna byc. nie wiem jak to ma sie do serii twojej. bo ja dluge b18c6. popatrz na projektach moze ktos ten motor juz ogarniał.
ogulnie na tym forum chyba nie dowiesz sie za duzo bo goscie chyba projekty trzymaja dla siebie. Ciezko o jakas podp.
Napisz więcej czemu to on taki tragiczny. Bo jak stroilem to porownywalem z innymi h22a7 i mowiac szczerze mialem najlepszy moment i 227 KM (a przypominam, ze praktycznie nie mam vteca!). Z reszta niewazne. Ogarne sobie te uszczelke i zaworki.
Tak czy inaczej nie mam nadal odpowiedzi czy wymieniajac tloki musze robic tuleje czy pojdzie na fabryce...

Tak czy inaczej nie mam nadal odpowiedzi czy wymieniajac tloki musze robic tuleje czy pojdzie na fabryce...
No nie kumam czemu tak uparles sie na darton. Skoro wiseco robi i cp nad wymiar to kup i przestan zawracal łeb tym daronem sobie. Pamietaj o prowadnicach , moze warto wymienic. Mozesz poszukac zaworow wydech wiekszych i powiekszyc gniazda, nie wiem jak to ma sie do serii h ale do b mozna sporo pokombinowac


ja wlasnie nie chce wymieniac tych tulei!!! Nie chce zadnego nadwymiaru takze. Problem w tym ze na ebay lub na stronach sklepow w US pisza ze do prawidlowego dzialania nowych tlokow trzeba wymienic "sleeves" (to sie tlumaczy tuleje),a tylko mahle gold series dzialaja na stock sleeves. Moj caly post dotyczy potwierdzenia tego badz zaprzeczenia!
tak- mahle gold pracuj± w seryjnych tulejach.

Moj caly post dotyczy potwierdzenia tego badz zaprzeczenia!
Też potwierdzam tylko mahle gold inne bez zmiany tulei możesz sobie odpu¶cić


Moj caly post dotyczy potwierdzenia tego badz zaprzeczenia!
Też potwierdzam tylko mahle gold inne bez zmiany tulei możesz sobie odpu¶cić

He he jeszcze JUN robi za walizkę kasiory.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl