Wolf
Witam
Mam luz na lewym drązku w miejscu łączenia z maglownicą. Gumowa osłona jest uszkodzona, drążek ma lekki luz góra-dół wskutek czego głośno puka na dużych dziurach i jest lekki luz na kole. Kupiłem samochód niedawno wiedząc o usterce, są tam takie drobne pierdoły do usunięcia.
Jeśli będzie trzeba wyjać magiel to sam raczej sie nie podejme bo nie wiem czy dam radę i jakoś tak ukryty jest za wahaczami, może być ciężko, ale jest tam taka śruba z kontrą jak na fotce - pytanie brzmi: czy tą śrubą się reguluje ten luz? Bo to dokładnie w tym miejscu. Póki się nie dowiem to wolę nie ruszać.
Ewentualnie proszę jakieś sugestie co do usunięcia tej usterki.
pozdrawiam
na fotce śruba, guma i punkt łączenia
drążek kierowniczy i maglownica - od czego ta śruba?
faktycznie śruba służy do skręcania luzów jednak w wiekszości wypadkow jest już trochę na to za pożno a efekt jeśli jakikolwiek będzie to chwilowy. Proponuje udać się do mechanika i dokonać naprawy magla póki jeszcze możesz . Wymiana tego gówna to naprawdę droga impreza(orygniał 5k regenerowane za 8stow) . Mam to samo i pol roku temu naprawa kosztowała by mnie tyko 240zł. Teraz az boje sie jechac do mechanika
śruba ta reguluje sie luz miedzy listwa magla a zebatka z kolumny mozna troszke podkrecic jezeli luz jest akurat w tym miejscu
mówisz ze masz luz na styku drązka z maglownica moze zuzyty jest drążek kierowniczy,choć czesto takze padają prowadnice teflonowe znajdujące sie na krancach obudowy przekładni.wszystko mozna wymienic u mnie regenaracjia magla to koszt około 900-1000 pln.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl