Wolf
Witam
Rzeźbie sobie wlasnie przelot 2".
Pytam Was, tych ktorzy juz to mają za sobą.
Czy robiąc wydech przelotowy zmienialiscie tez kolektor wydechowy i jednorurke idaca z kolektora do katalizatora ?
Z tego co mierzylem to wyjscie z kolektora wydechowego ma srednice 45mm. A wiec juz tutaj jest zwezka...
Jak Macie to u siebie rozwiazane, tzn wydech przelotowy ?
nie trzeba zmieniać dajesz łącznik elastyczny, 4-1 dziwnie jezdzi na przelocie polecam 4-2-1 wejdz do mnie n profil tam jest kilka zdjęc, też mam 2 cale
u mnie z kolektora 4-1 z wyjsciem na 2.5 cala zrobilem elastyczna zwezke na 2.25 cala i reszta to juz jest czysty przelot bez zadnych tlumikow dopiero jest koncowy ala mugen..
[ Dodano: 2009-09-08, 21:46 ]
a moze ktos cche gotowy przelot 2'' za 500zl od kolektora do konca fujitsubo
at04pietas napisał/a:
4-1 dziwnie jezdzi na przelocie
czemu niby??Jak widze masz EE8 w ED9 wogóle dołu nie miałem kop dopiero przy 6 wiec cieżko się jezdziło
at04pietas, ja mam 4-1 2,5'' i do konca mam przelot na 2,5'' na 2 tlumikach przelotowych i jezdzi sie fajnie
[ Dodano: 2009-09-08, 22:57 ]
Małe sprostowanie dotyczy seryjnego 4-1
Poki co nie bede kupowal inego kolektora niz seryjne 4-1.
Jak juz to 4-2-1. Ale nie predko, kasa.
A jesli bym zreobil przelotowy taki w 100% tzn bez rzadnego tlumika, czyli sama rura 2cale do konca? Urwie leb ?
ja mam przelot 2,25 cały i do tego wypuszczony przed tylnym kołem pod drzwiami po lewej stronie i nie ma tragedii, ale na wysokich obrotach jest straszny ryk , nie basowy tylko taki metaliczny
[ Dodano: 2009-09-09, 17:52 ]
czak pokaz foto
Spłodziłęm tego przelota 2cale bez zadnego tlumika. Kur..a masakra, jezdzic sie nie da tak ryczy. Dlatego wstawielm kolnierz i bede majstrowal jakis tlumiczek na koniec.
jak na koniec dodasz tez jakis przelotowy to ci tylko basu doda , komorowy wyciszy , a jak chcesz ciszej i bez komorowych to przelotowy srodkowy na dwa cale i do tego przelotowy koncowy , i wtedy jeszcze da rade pojezdzic
Ja wczoraj zakończyłem lepienie wydechu kolektor 4-2-1 z tych e-bayowych, pocięty i pospawany tak żeby nie polerować nim asfaltu za nim rezonator (wylot tego kolektora ma coś lekko ponad 2 cale) rezonator 2.25, za rezonatorem rura 2,5 cala, strumiennica allegrowa 2,5 cala, puszka 10cm z zewnątrz (taka za 80zł kwasówka - ma tam w środku jakąś matę), i dalej rura 2,5 cala, zwężka na seryją średnicę przy flanszy i dalej końcówy remus ze standardową średnicą.
Różnica w mocy i momencie jest wyczuwalna pod tyłkiem, a głośność praktycznie bez zmian.
Ja wczoraj zakończyłem lepienie wydechu kolektor 4-2-1 z tych e-bayowych, pocięty i pospawany tak żeby nie polerować nim asfaltu za nim rezonator (wylot tego kolektora ma coś lekko ponad 2 cale) rezonator 2.25, za rezonatorem rura 2,5 cala, strumiennica allegrowa 2,5 cala, puszka 10cm z zewnątrz (taka za 80zł kwasówka - ma tam w środku jakąś matę), i dalej rura 2,5 cala, zwężka na seryją średnicę przy flanszy i dalej końcówy remus ze standardową średnicą.
Różnica w mocy i momencie jest wyczuwalna pod tyłkiem, a głośność praktycznie bez zmian.Po jakiego strumienica i 2,5 cala turbo raczej nie ma mocne NA też wiec po co????
Elmer jak chcesz go wyciszyć daj jakąś dużą puche przelotową w srodku zaraz przy tylnym waachaczu i końcowy jakiś wejdz na mój profil zobaczysz o co chodzi do 4 tyś jest w miare cichy ale jek wcisniesz gaz do oporu warczy i gryzie;p a jazda 80-90 troche głośniejszy od srii
strumiennicę dałem jako tłumik przelotowy, bo to w zasadzie w środku nie ma nic poza matą wygłuszającą.
Przy tylnym wahaczu ? Ale tam nie ma miejsca na tlumik. Myslalem, zeby wsawic jakis koncowy...
zobacz u mnie na profilu w którym miejscu jest środkowy tłumik
[ Dodano: 2009-09-16, 18:46 ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl