Wolf
postanowilismy sprawdzic co moze nam dac kolektor wydechowy (toda) w totalnie seryjnym CTR. Zmienilismy tylko kolektor, bez problemu pasowal do seryjnego wydechu
(wiecej i przekladce na naszej stronie w dziale tech)
oto wyniki (przepraszamy zabraklo atramentu, pod spodem sa oryginaly, ale zalezalo nam aby na jednym wykresie przedstawic roznice)
po kolektorze tak szybciutko wystroilismy, w 20min. moze nie na 100%, ale i tak jest fajnie...
oto wyniki
sam kolektor +10KM i +12Nm , natomiast 2-3tys. to poprostu przepasc jesli chodzi o moment i moc
teraz oryginaly seria
sam kolektor
i po strojeniu Kpro , przy 6000rpm +48KM +50NM
Mimo dosc niskiej temperatury w pomieszczeniu, w dolocie panowalo 18-20`C, i niestety nie udalo nam sie tego zmniejszyc.a szkoda...
wkrotce nastepne testy..
Nie no miedzy 5500-6500 to poprostu kosmos,mysle ze z pełnym wydechem dopiero bedzie sporo lepiej ,jak by nie było zweszka spora.
Ile stock wydech ma srednice 48mm??
48-50mm, zmierze przy okazji..
No to zwezka z 63.5 na 48 ,wiec wydech odetka troche...
dokladnie...
ale teraz jest fajnie, bo taka cisza i spokoj, auto rodzinne
a jaka srednice ma wydech tody
60mm
60mmna calej dlugosci
Ekhm... TODA daje rade! Jak po chipie w tdi albo lepiej!
Przy całym wydechu na 60mm na pewno zniknie ta pofalowana góra i myśle że 220-225 lekko pęknie. Damn!
A macie jakiś inny kolektor, żeby porównać?
pzdr
tak na calej dlugosci...
ale wkrotce fotki i pomiary real...
pieknie!! uwielbiam takei testy
kosmos...
wiec idziemy dalej, dolocik INJEN CAI wrzucony, co prawda poprzednia wersja (teraz jest juz nowsza, ale ta wkrotce przetestujemy)
po strojeniu mamy
roznica wynika z temperatury w dolocie itp.
paliwko wciaz 95
Przyrost jest odczuwalny w calym zakresie. Udalo nam sie uzyskac to o co pytal sie KRAS. Sprzet ciagnie super do odcinki 8500rpm, b.duza roznica w stosunku do wersji bez dolotu..
Sam dolot w tej konfiguracji bez Kpro dal wynik 205KM (wykres bede mial wkrotce,zapomnialem nagrac)
Teraz czekamy na wydech... ktory mysle ze cos nam da...
Osobiscie niesamowicie fajnie sie jezdzi takim wozkiem.
Jest naprawde cicho, bardziej slychac dolot niz wydech, mamy ponad 35KM mocy maksymalnej niz seria i autko jest totalnie street... zmona dziecko w foteliku wozik
Naprawde rewelacja.
Wiadomo ze po wydechu tak nie bedzie
Znow przepraszam za atrament
Majac wglad w rozne wyniki i testy, zaznaczam ze napewno nie mozna spodziewac sie takich przyrostow po innych konfiguracjach . Ogolnie narazie nie bede pisal dokladnie, moze kiedys uda sie przeprowadzic dokladne testy... ale roznice sa naprawde duze...(miedzy kolektoramy,wydechami,dolotami itp)
ja tez czkam na wykres kolektora,wydechu by joda, nowy injen i hondata
mysle ze 230 peknie
ja tez czkam na wykres kolektora,wydechu by joda, nowy injen i hondata
mysle ze 230 peknie NO może tak być ... ale i tak trzeba będzie temat zweryfikować...bo poza KM liczą się przebieg Nm (który notabene jest piękny szczególnie 5k-7k) ale i co najważniejsze dobra trakcja dobre hamulce i dobry kierownik
Zgodnie z powiedzeniem "uderz w stół a nożyce się odezwą" trzeba czekać bo ciekawe jak wypadają tańsze zamienniki
wyniki powalające
Odświeżę temat.
Jak jest z sondą lambda przy samym zmienionym kolektorze? Bez Hondaty, na nią przyjdzie czas za niedługo.
Nie wywala checka?
jest tak ze jak masz kolektor 4-2-1 (bo pewnie taki będziesz miał) to trzeba kupić symulator do drugiej sondy (tej teoretycznie za katalizatorem) który poda sygnał do komputera (taki sygnał tez symuluje hondata) jak 4 lata temu to kupowałem z USA (ale nie pamiętam jakie to miało oznaczenia) to chyba wyszło ze 250-300zł
A nie da się po prostu wyłączyć dziada?
prostu wyłączyć dziada?hondatą owszem
injen albo aem jest do dostania w PL bez specjalnego sciagania go we wlasnym zakresie ?
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl