Wolf
Witam. Stałem sie posiadaczem rozwierconego kolektora od B16A2 wraz z przepusustnicą. I teraz pytanie do fachowców od elektroniki, czy bedzie problem żeby takowy podłaczyc pod wiazki i reszte od B16A1 jak mi wiadomo troche sie to rózni co trzeba przerabiać?? czy może trzeba cała wiazke silnikową od B16A2??
wsio takie samo ...
nie wiem ktore OBD to jest... OBD2 mialy MAPa w przepustnicy ... OBD1 i OBD0 mialo na scianie grodziowej i przewod do przepustnicy ( przynajmniej tak jest w preludach )
to było obd0 a od a2 je obd1 podejdzie bez problemu??
bez znaczenia gdzie znajduje się map sensor , jeśli jest w przepustnicy to przepinasz wtyczkę ze mapa na ściance grodziowej w mapa na przepustnicy
tylko jednego zaworka nie bedzie od podbicia wolnych obrotów na ssaniu , natomiast przepustnica z a2 ma ten zaworek mechaniczny
wiec w a1 wtyczka będzie wisieć luzem ale nie powoduje to wyrzucenia błędu
w obd2 iat jest na rurze dolotowej a nie w kolektorze, wiec jesli to a2 jest obd2 to musisz jeszcze wiercic
to bardzo sie ciesze ze nie bedzie problemu z montażem
A wie ktoś czy trzeba lewarować silnik do góry zeby zdemontować ssaka??
nie trzeba
to jeszcze jak mi ktoś podpowie jak go wyjąc albo jakiś link do temtu to bede wdzieczny
odkrecasz 10 nakretek i ciagnie w kierunku sciany grodziowej
heh ale tam nie da rady podejść cos trzeba zdemontować??
ssak jest przykręcany na 8 srób 5 od spodu i trzy od góry i pod nim jest jeszcze jakas łapa mocująca na dwie sróby jesli je odkręcisz to bez problemu ci wyjdzie ssak no i oczywiscie trzeba wszystkie przewody po odpinać
musisz kombinowac odpowiednio przedluzkami. Ja dalem rade(wszystko od gory odkrecalem)
no da sie od góry to zrobić tylko trzeba sie przy tym trochę pobawić ale jak masz możliwość wjechać na kanał to było by trochę łatwiej
mozesz sie tez podlozyc pod samochod, i od spodu odkrecic kilka srubek, i podpore kolektora
od gory da sie wszystko odkrecic
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl