Wolf
jak w temacie orientuje sie ktos czy podejda plug&play ,czy kolektor z A9 laczy sie idealnie z flansza katalizatora w Z5 i czy kola pasowe maja taka sama srednice na wale i jaka maja srednice zewnetrzna?
takie samo wszystko
tylko ,ze kolektor z A9 nie ma dziurki na sonde ale to wiesz pewnie
tylko ,ze kolektor z A9 nie ma dziurki na sonde ale to wiesz pewnieto wiem ,dzieki chlopaki a jeszcze jedno w ktorym miejscu kolektora najlepiej by bylo wywiercic otwor na sonde?
tam gdzie juz spaliny ida w jednej rurze najlepiej
tyle że na dole może się nie sprawdzić, ponieważ trzeba dołożyć trochę kabla - co już zmienia rezystancję - po drugie ponoć jest jakiś problem z niedogrzewaniem się sondy czy coś takiego, był temat o tym na forum i podpowiedzi jak ten problem rozwiązać
Kolektory ebayowe 4-2-1 oraz 4-1 mają sondę wwierconą w rurze od pierwszego cylindra w odlełości od cylindra podobnej jak w serii i wszystko działa.
zgadza sie dziala, ale analizowany jest "wyziew" z jednego tylko cylindra, moim zdaniem jak zakladac kolektor 4-2-1 do Z5 to sonda tylko "na dole" czyli tam gdzie jest juz jedna rura, ale jest pewien problem o ktorym wspomnial giscrx, a mianowicie seryjna sonda nie bedzie odpowiednio dobrze dogrzana bo nie ma grzalki, a jest na tyle daleko ze spaliny jej nie dogrzeja odpowiednio, jedyny sposob na taki stan rzeczy to oczywiscie montaz sondy z podgrzewaniem i jest tak jak powinno, czyli sonda analizuje wszystkie cylindry odczyty sa poprawne no i ogolnie jest git
koło pasowe przy moim swapie z A9 na Z5 różniło się, podejżewam że silnik Przedliftowy od POliftowego się trochę różni, min. sprzęgłem itd. kolektor ssący też jest dużo inny. Wydechowy pasuje na 100%, ale z kołem pasowym lepiej obcykaj.
To samo tylko ze jedne maja amoryzator a 2-gie nie
Średnice wewnętrzne mogą się różnić.Już się z tym spotkałem.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl