Wolf

Tak jak w temacie, czy ktos moze mi powiedziec jakie sa roznice miedzy tymi dwoma kolektorami dolotowymi? Czy oplaca sie zakladac wersje JDM?
Jaki mam sens montowanie kolektora dolotowego z K24 do K20? Widzialem na jakims forum ze ktos ma taki zalozony.


raczej nie chodzi o kolektor od K24 , tylko od K20A z accorda Euro R...
tak wyglada http://asia.vtec.net/article/Spoon2/

kolektor ma inna dlugosc kanalow i przy tej samej mocy maksymalnej ma wczesniej moment obrotowy maksymalny i jest troche wyzszy niz w K20A z DC5.

Jakies sa wady,

- kolektor jest dluzszy i jest b.blisko przedniogo wzmocnienia, co teoretycznie przy wiekszych wychyleniach na seryjnych dosc miekkich poduszkach moze spowodowac stukniecie..

-poza tym rozstaw szpilek pod przepustnice jest inny.. wiec trzeba kupic tkz. adapter plate..

poza tym w k20a z euro R kanal wodny jest zintergowany z kolektowem ssacy,.. w CTR jest osobno, dlatego trzeba odciac ten kanal z kolektora K20A euro R tak aby moc uzytwac seryjnego CTR-a...

Jest to napewno fajna modyfikacja,tylko dosc klopotliwa...

czesciej spotyka sie wymiane kolektora seryjnego CTR PRB na kolektor PRC od K20A dc5, jak napisales z JDM na EDM ma grubsze kanaly i w polaczenia jakimis walkami itp ma lepsze wysokie obroty i lepiej sie wkreca na anjwysze obroty. sa one prawie identyczne... glowna roznica do grubosc kanalow...

w seryjnym CTR niema sensu go instalowac... wersja JDM ma lepsze walki, kompresje, itp, dlatego ma wyzsza moc mkasymalna i lepszy kolektor ssacy...
dlatego trzeba wymienic nie tylko kolektor ssacy aby dal on jakies rezultaty...
fajnie opisane doktor
a adaptera kupować nie trzeba można łatwo i skutecznie/estetycznie przerobić

Odgrzewam troche kotleta bo mam jedno pytanko na temat kolektora RBC.

Czy jest potrzebna taka rzezba (wyciecie czesci przedniego pasa (patrz foto))) zeby ten kolektor sie zmiescil w CTR?




niema potrzeby wycinania,

wystarczy troszeczke go odsunac "nagiac"
i zrobi sie przerwa wystarczajaca aby bylo OK.
Oczywiscie jesli masz seryjne poduszki silnika,
moze ona okazac sie niewystarczajaca i moze czasami stukac,
dlatego najlepiej usztywnic poduszki np. Energy Suspension,
i napewno bedzie OK.
Wielkie dzieki Dominik. Bo hiszpan zamiast pomyslec to najpierw zrobi a pozniej pomysli...
tu bardziej chodzi o to że dałe¶ zdjęcie nie seryjnego typera tylko auto poswapie na k20 więc jest to zupełnie inna historia, i tak jak napisał dominik ciać na serii nei trzeba
Z tego co ja wiem to jest europejski civic type r, nie zaden swap...
tia zdjęcia pomyliłem sorki
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl