ďťż

Wolf

juz sie udalo z tym ze po kilku godzinnej jezdzie ukrecilem poloske wiec sie nie chwale moim civicem narazie , mam pytanie co do predkosci ponizewaz mam wersje JDM ktora ma ograniecznie predkosci do 180 lub 190 km/h czy ktos wie jak to zdjac ?


jak masz OBD-1 to gadaj z Furiousem
Napisałem Ci na GG
Poszukaj na forum password JDM lub na hondaprelude.pl gościa o ksywie STOSEK.
On wszystko wie o tym silniku i wiem że też ściągał ograniczenie.
Pozdrawiam


dokaldnie, Fusious to ogarnie, jak to ukreciles polos??? az taki Hardcore, co to za polos byla??
Z tego co wiem, to nieudolnie skrocona...ale Ci co jechali, mieli podobno pelne gacie Gratuluje!!!
hehe polosie zamowilem w motomax w toruniu , autko jezdzilo naprawde fajnie ;] i bedzie jutro mam nowe poloski miec :D:D:D dzieki za odpowiedzi ;]

Poszukaj na forum password JDM lub na hondaprelude.pl gościa o ksywie STOSEK.
On wszystko wie o tym silniku i wiem że też ściągał ograniczenie.
Pozdrawiam


Stosek wkładał Fieldsa. Bo dodatkowo obniżał moment zapięcia VTEC-a. Tam jest opcja zdejmowania speed limitera. W kompie JDM OBD2 chyba jeszcze nie jest ogarnięte zdejmowanie programowo. W OBD1 bez problemu.
Misiek, pierw zrób zawieszenie i hamulce, potem ściągaj limiter czubie

mam wersje JDM ktora ma ograniecznie predkosci do 180 lub 190 km/h
do 180km/h

Odpycha się nieziemsko pytanie tylko skąd taki pomysł z tym kagańcem przy 180 km/h
jak to skad ?
taka japonia, zegary do 180 i do tylu jezdza
Ziom mnie chodzi o sam fakt ich auta są na ich rynek produkowane mocniejsze itp i potem jest wstawiany kaganiec hehe troche to śmieszne nawet bardzo

no ale koniec off
u nas w europie jest limit 250km/h. tam jest mniej. tam takze maja regulacje, ze auta fabrycznie moga miec na papierze max moc 280km. taki kraj i takie przepisy...
Skoro masz JDM ? czyli 200 kucy to jak oszukałes knock sensora ? jakaś elektornika ? wgrywałes nowe mapy ? masz kompa z JDM ? bo jezeli nei to nie opłaca sie zdjemować speed limitera lepiejh z nowymi mapami wgrać wszytko.
po co oszukiwac KS? wystarczy dociągnąć jeden kabelek do D3 i działa
pociagnalem kabelek co do speed max to chyba oleje sprawe bo latwiej mi sie bedzie zabic.... dzis mierzylem czasik do 100km/h - 5.6 sek

dzis mierzylem czasik do 100km/h - 5.6 sek
na G-techu???

po co oszukiwac KS? wystarczy dociągnąć jeden kabelek do D3 i działa
tak tylko OT - ECU PR3 z japonii - w OBD0 potrzebuje KS - wiec zakupilem wkrecilem przepuscilem kabelek podpiolem - nadal wywala blad - sprawdzenie wszystkiego - kolejny czujnik - nadal blad - kolega podpowiedzial zalej lepszego paliwa - bylo 95 - zalalem 98 - eureka - jak reka odjol - do 6k rpm - powyzej czek sie znowu zapalal komp przestawia zaplon auto nie jedzie - vpower 98 - palowanie po miescie cacy wyscig z jankiem/TypeR/ dokredka do prawie 9k rpm i blad wyskoczyl znowu
wiem ze wiele aut w kraju ma KS i zyje - u mnie to nie banglalo
sorki za OT
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl