Wolf
Szukałem tego na forum ale raczej nie znalazłem nic satysfakcjonującego.
Chodziłoby mi o odpowiedzi na kilka pytań
Chciałem Was zapytać czy robiac swap z d15(automat) na b16(manual) w amerykańskiej wersji rexa IIg napotkam na jakieś dodatkowe problemy techniczne związane z pochodzeniem auta?
Czy wersja amerykańska poza elemntami zewnętrznymii wyposażeniem środka różni sie czymś od wersji europejskiej, np części zawieszenia, hamulcy etc? I ostatecznie czy te techniczne różnice można zastąpć europejskimi?
Jeśli temat już był to przepraszam ale jeszcze nie ogarnąłem wyszukiwarki
Z tyłu masz bębny?
Swapując na B pamiętaj, że łapy żadne seryjne nie podpasują.
wiem że ogólnie łatwo miło i przyjemnie nie będzie z tą B serią ale chodziło mi o to czy dużo gorzej jest przez fakt że to amerykaniec?
oraz czy w ogólnej eksploatacji będzie to przeszkadzać, np dostęp części i brak możliwości zastąpienia europejskimi odpowiednikami???
czy dużo gorzej jest przez fakt że to amerykaniecnie, jeden kij czy amerykaniec czy europejczyk, roznice jedynie w silniku i jego osprzecie, pomijam sprawy wyposazenia, mozesz miec bebny z tylu, ale mozna to zastapic "eurpoejskimi" tarczami
to ze amerykaniec niczego nie zmienia, problemy beda takie same jakbys chcial wrzucac B do europejskiej wersji w ktorej siedzi D. zawieszenie jest takie samo jak w europejskiej, filtry tez i ogolnie wszystko wymienne, glowna roznica to tylne hamulce i wnetrze
ostatnio były na sprzedaz łapy do b serii u nas za 1000zł warto sie zainteresowac
w ameryce jezdzi pelno takich swapow
wiecej roboty z kabelkami napewno bedzie ;p
Wielkie dzięki za odpowiedzi!!
Bardzo mi pomogliście i trochę uspokoiliście, bo znalazłem rex z blachą w zajebistym stanie, buda zdrowa ale miałem demota w postaci autoamtu i wersji usa ale z Waszych wypowiedzi widzę że sprawa jest do ogarnięcia
Mam nadzieje że od jutra dołączę do grana szczęśliwych posiadaczy Rexów
pozdro666
[ Dodano: 2010-07-18, 23:53 ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl