ďťż

Wolf

Witam,

W związku z planowanym swapem hebli (piasty 5 śrub, przód 282, tyl 262mm, dolożenie stabilizatorów przód i tył) w mojej EJ9 mam i intensywnym przeszukiwaniu internetu mam kilka wniosków, bardzo proszę o potwierdzenie czy są to wnioski prawidlowe :

1. Stabilizator - przód - abym mógł sie cieszyc stabilizatorem z przodu muszę dokupić wahacze poprzeczne np od EK4 wraz z mocowaniami stabilizatora, łącznikami i stabilizatorem - o czymś zapomnialem? Mam nadzieje, ze sanek nie muszę wymieniac .

2. Stabilizator - tył - na pewno potrzebuje whacz poprzeczny np od EK4 z dziurami pod łączniki wraz z łącznikami i stabilizatorem? (od jakiegoś innego modelu mogę przeszczepić potrzebne graty?). O czymś zapomniałem?

3. Hamulce przód - z tego co się zorientowałem zwrotnica z piastą od integry powinna załatwić sprawę (zaciski i tarcze kupuję oddzielnie)

4. Hamulce tył - wiem, że muszę zakupić wahacz podłużny wraz z linkami od integry. Problem polega na tym, ze nie mogę takich namierzyć i moge pytanie brzmi: czy jest możliwe aby w wahaczach od MB6 (nie ma problemu z dostępnością) zmienić piasty na te od integry (5 śrub) i cieszyć się heblem z tarczą o śr 262mm?

5. Serwo + pompa ? - jeżeli nie mam ABS to pewnie musze poszukac lepszej pompy od modelu, który nie mial abs?

Z góry dziękuję za odpowiedź i licze na pomoc,
Druid


czyzbys mial ej9 bez stabilizatora? czesci do przodu nie musza byc od ek4, moga byc od ej9 ze stabilizatorem chyba ze tez z ek4 jest grubszy. z kolei z tylu stabilizator od ek4, twoje wachacze nie maja dziurek? to moga byc ok ek4 albo ej9 z dziurkami. moje maja dziurki i potrzebowalem tylko stabilizatora, lacznikow i gum z obejmami.

co do hamulcow - do czego ma sluzyc auto? bo jesli do zwyklej jazdy to gra nie wart swieczki. nawet to lzejszego sportu lepiej pojsc w dobre tarcze i klocki, wyjdzie taniej i mniej problemowo.

czyzbys mial ej9 bez stabilizatora? czesci do przodu nie musza byc od ek4, moga byc od ej9 ze stabilizatorem chyba ze tez z ek4 jest grubszy. z kolei z tylu stabilizator od ek4, twoje wachacze nie maja dziurek? to moga byc ok ek4 albo ej9 z dziurkami. moje maja dziurki i potrzebowalem tylko stabilizatora, lacznikow i gum z obejmami.

co do hamulcow - do czego ma sluzyc auto? bo jesli do zwyklej jazdy to gra nie wart swieczki. nawet to lzejszego sportu lepiej pojsc w dobre tarcze i klocki, wyjdzie taniej i mniej problemowo.


Heble mają być na tor (po swapie silnika).
Chcę założyć stabilizator 26mm (ek4 taki miał), na tyl szukam staba 15mm (w ek4 tez chyba taki był, nie wiem jaką średnice miał oryginalny w EJ9). W mojej EJ9 nie mam ani stabów ani mocowań na stabilizatory. Znalazlem info, ze w EJ9 poliftowych pojawiły sie staby.
Tył na razie mogę zostawić bez staba i ew zbierać kaskę na jakies lekkie wahacze poprzeczne z dziurkami.

Mam jeszcze jedno pytanie: czy zacisk na tył e EK9 (tarcza 262mm) byl taki sam jak np w MB6??. Znalazłem komplet gratów do swapa na 5 śrub ale w komplecie brakuje tyknych zacisków :-/.

Pozdrawiam,
Druid
Mam pytanko odnośnie stabilizatora i wahaczy do ej9.
Z Del Solki podejdą?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl