Wolf
Witam,
wlasnie zakupilem kompletny swap H22A.
Kwestia wlozenia motorowni - z tym raczej nie powinno byc problemow.
Moje obawy dotycza elektryki. Jak wiadomo w EK3 siedzi OBD2, chcialbym wrzucic oryginalny komputer z tego silnika czyli P13 - czy trzeba cos przerabiac? Czy poprostu wystarczy wlozyc cala elektryke z H22?
Czy ktos moze podzielic sie jakimis doswiadczeniami w tego typu swapie? Na co zwracac uwage.. o czym lepiej pomyslec wczesniej? (nie mowie o lapach czy polosiach - cos mniej oczywistego)
Z gory dzieki za wszelkie informacje i wskazowki.
hehehehe z prądem, to będziesz miał fajna zabawę. jak sie kuma, to tak na 2-3 dni... a jak sie nie kuma, to... różnie to bywa. pompe paliwa wymien profilaktycznie. no i zabawa z wajcha od biegów.
zwoc jeszcze uwage czy masz OBD2a czy OBD2b bo czyms tam sie roznia
no wiec w EK3 siedzi OBD2a, a P13 to OBD1.. mam cala wiazke silnikowa wiec chyba nie powinno byc problemu, bo poprostu ja wloze razem z kompem..
ale jak wyglada sprawa w takim wypadku z wiazka kabinowa? Macie moze jakies schematy?
schematy poszukaj na necie. z tego co kojarze to wiazka kabinowa pozostala bez zmian albo miala drobne zmiany przy kompie, natomiast wiazka silnikowa to meksyk. wiekszosc wtyczek jest inna i umiejscowiona w innych miejscach wiec trzeba pruc wiazke i przedluzac do odpowiednich wtyczek. do zrobienia, ale latwo nie bedzie
stef, ok poszukam - pewnie tego troche jest.
tylko nie rozumiem do konca czemu mam pruc wiazke silnikowa skoro wkladam orginalna wiazke razem z komputeremz h22a?
Przepraszam z gory za glupie pytania, ale to moj pierwszy swap (choc na szczescie nie ogarniam tego sam) stad wiele pytan i watpliwosci
nie wkładasz i to jest ten myk.
a czy ktos moze mi prosto i latwo wytlumaczyc dlaczego nie?
bo lewa strona nie równa sie prawej
no dobra to wiadomo przedłuzamy wszystkie kabelki tak zeby pasowaly i wiazka silnikowa Musi w taki sposób być tip top bo wkładamy razem z komputerem z H22A a co z wiązka kabinowa pewnie trzeba bedzie cos tam poprzerabiać pozamieniac kabelki ale wiazka zostaje rozumiem Na coś jeszcze trzeba zwrucic uwage??
zasada jest prosta, wiazka ktora jest na samochodzie jest baza i ja modyfikujesz pod silnik i ecu kozystajac z elementow wiazki od swapowanego motoru.
silnik odpalony
http://www.youtube.com/watch?v=Jd-f8eIqhWQnie bylo tak zle hehe
jedyny problem jaki pozostal (tak mi sie przynajmniej wydaje, bo jeszcze nie ogarnalem polosi, wiec nie wyjechalem) to to, ze na cieplym silniku (i tylko na takim) faluja obroty w sposob bardzo regularny...
http://www.youtube.com/watch?v=5tQ-ygbxYP0zapewne cos jest nie tak jak trzeba z podcisnieniami... ktos sie spotkal z czyms takim? Jakies pomysly/sugestie jak to ugryzc?
gdzies ma nieszczelność/przedmuch. jedziesz po węzykach... albo odpowietrzenie układu chłodzenia
Okazalo sie, ze silniczek krokowy zawalony jest starym plynem ktory zdarzyl juz zgalaretowiec wyczyszczone i teraz juz wszystko hula jak trzeba
zostaly polosie i mozna smigac
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl