ďťż

Wolf

Witam mam takie pytanie chcem robic wydech z rury o srednicy 60mm...plan jest taki sama rura do konca zakonczona wm sport oczywiscie po lewej stronie i teraz tak nie chcem zeby rex "pierdzial" wiem ze te silniki maja swoja charakterystyke pracy ale co zrobic zeby uzyskac ladny moze basowy leeko dziwiek tlumik srodkowy jakis cos pomorze nie zepsuje tego co wlasnie daje przelot nie przymuli?



wm sport


to pierdzenie jest wlasnie przez ultra tragiczne tlumiki jak wm sport

niestety, mylisz sie

na takim przelocie glowe ci urwie wiesz o tym??
miales przyjechac z wydechem ktoregos tam dnia
zrob to z glowa bo inaczej policja i leki przeciwbolowe beda twoja codziennoscia
wejdz sobie na moj profil w chciałem się pochwalić bedzie w opisie link i tam masz zdjęcia nie jest bardzo głośny są filmiki



wejdz sobie na moj profil w chciałem się pochwalić bedzie w opisie link i tam masz zdjęcia nie jest bardzo głośny są filmiki

rewelacji nie ma...

klaper, jak chcesz mieć cicho to wstaw poprzeczny, nie wiem czy wiesz ale im jest większa średnica przelotu tym jest głośniej do d16 optymalnie bedzie 2" ewentualnie 2,25" tak czy inaczej wstawisz srodkowy tłumik bo calkowity przelot nie sprawdza sie na dłuższą mete
a ja ci powiem tak ja robilem u siebie 2,5'' i tak
kolektor 4-1 2,5'' dalej kwasiak 2,5'' tlumik przelotowy m-tech dalej znow kwas dalej poprzeczny tlumik przelotowy m-tech wsio na 2,5'' i po badaniu na torze wyszlo 89Db wiec mega fajnie wyszlo a jezdzilem bez ostaniej puszki pare dni to niedalo sie wytrzymac poprostu hardcor... o policji nie wspomne chociaz nie spotkalem sie znimi na szczescie
na samym koncowym i to wm to bedzie masakra... proponuje dac przelotowy srodkowy to nic nie zamula bo to tez przelot a jednak dzwiek sie rozejdzie po puszce , i nawet juz zakonczyc jakims tlumikiem to juz bedzie jako tako...

[ Dodano: 2009-11-25, 21:09 ]

na samym koncowym i to wm to bedzie masakra...

http://www.youtube.com/watch?v=sVINc0GSeLs
filmik nie odda tego co slychac a raczej czuc nazywo

moim zdaniem szkoda kasy

jezdzic bedziesz tylko z wkladka fi30mm haha i tak bedzie glosno to juz lepiej zostaw serie

jak wyjmiesz wkladke to pawia puscisz na deske
dobrym rozwiązaniem jest tez kolektor 4-2-1 ebayowy i reszta seria bez kata poczujesz róznice i nie bedzie za głośno
Paweł, nie no to ja wiem bo taki wn juz drze morde nawet jak na seryjny wydech sie zalozy ten koncowy...
najlepiej zrobic tak jak mowie i bedzie cacy a jak niemasz zabardzo kasy to albo dozbieraj wiecej i zrob pozadnie i bedziesz zadowolony albo mozesz kupic aluminiowy czy cos w tym stylu za ok 50zl oo tu masz cos takiego: http://moto.allegro.pl/it...lotowy_awg.html tylko wiadomo rozmiarem dobrac trzeba wiadomo nie bedzie to co z m-techa ale bedzie lepiej , duzo lepiej i reszte mozesz robic na jakims wm ale na tych ala mugen apexi itd to wogle i tak bedzie troche glosno bo one jako koncowe niewiele halasu chłona
wydech 2'' i nie wiecej bo niema sensu, jest to motor NA o malym litrazu, jezeli chcesz miec cicho to pamietaj ze nie obejdzie sie bez srodkowego i duzej poprzecznej puchy na koncu , srodkowy tez nie powinien byc malutki, lecz powinien miec swoje jakies tam gabaryty bo im wieksza puszka tym wieksza powieszchnia rezonansowa i zabierze tobie wiecej decybeli, to oczywiste.

Zastanow sie nad tym dobrze bo potem bedziesz kombinowal na rozne sposoby tylko aby bylo ciszej bo glowa bedzie tobie pekala w szwach, glosny i mega przelotowy wydech to nie znaczy ze jest dobry i daje hiper mega pałer, niema co owijac w bawełne, spaliny musza miec dobre rozprezanie po drodze, inaczej bedziesz mial zaubogo z momentem na dole a i na gorze bedzie niewiele lepiej, i pamietaj przy tym o twojej glowie zebys potem na słuch nie nazekal

Pozdrawiam
Panowie, a jaką poprzeczną puchę byście proponowali?

Czy taki wydech 2" plus jakiś duży środkowy plus poprzeczna duża pucha plus 4-2-1 ebay będzie lepsze od serii? Jak takie rozwiązanie ma się do przelotu?
samo to że wstawisz 4-2-1 ebayowy to będzie dużo lepiej od serii a poprzeczne też chyba bywają przelotowe moze to nie to samo co mały przelotowy wm ale cos za coś osobiscie za drugim razem bym wybierał cichy wydech :/
Ale czy jest sens po wywaleniu kata i wstawieniu 4-2-1 ebay, dalsza część wydechu wywalić i wstawić to co napisałem wyżej?
w miejsce kata jakąś jego imitacje za 50zł ktora i tak mało co wyciszy następnie poprzeczny a jaki to sam bym chciał sie dowiedzieć może ktoś coś poleci... widziałem na allegro za 299zł tylko nie wiem jak to gada
najwięcej odczujesz zmieniając kolektor, wywalając katalizator, dając 2" przelot. Dajac pełen przelot masz jednak hałas-jeżeli to cię nie zraża to odpowiedź masz. Można dać też końcowy tłumik nie 2" tylko z seryjnym mocowaniem, będzie dużo ciszej i (ponoć troszkę słabiej-ale wątpię żebyś to odczuł-przynajmniej ja tego nie odczułem, a co więcej wydaje mi się że jest wręcz przeciwnie. ale nie potwierdziłem tego puki co na hamowni- wydech powinien się zawężać-tak mi doradził spec od wydechów jak zakładałem-uparłem się na pełen przelot i po jakimś czasie zmieniłem na dobry seryjny wydech końcowy)
też mam takie odczucie że przed pełnym przelotem (na środkowym elemencie seryjnym) tak jakby było trochę lepiej w moim przypadku jedyny plus przelotu to to że potrafi czasami puścić marchewe


uklad 2", wrzucic pojemny tlumik srodkowy, np z benzynowego passata 2.0T, na koniec dac jakis tlumik, ktory jest tlumikiem nie tylko z nazwy, czyli czyms co tlumi dzwiek wydechu a nie pierdzi (wm sport i tym podobne odpada), najlepiej jakis poprzeczny przelotowy, wyboru raczej duzego nie ma, ja mam edex polskiej produkcji tlumik i daje tak zajebisty dzwiek ze nie zamienilbym na zaden inny
masz jakiś filmik jak to brzmi?
pawel ty masz 2" pelny przelot ze marchewy ida?
2" na pustym kacie i na środkowym też potrafi.. myślałem że może za dużo paliwa dostaje sonda czy coś ale nie zauważyłem większego spalania mieszczę sie w 8-9 litrach

masz jakiś filmik jak to brzmi?
nie nagrywalem jeszcze nic po zrobieniu 2", w grudniu moze cos bedzie
skoro idzie na seryjnym silniku marchew to masz źle ustawiony zapłon. Zbyt duża dawka paliwa niejest przepalana i ogień idzie w rure...
mogą tez byc wtryski i masa innych rzeczy
a zaplon przyspieszyc czy opoznic zeby marchewy byly
opoznic
wplynie to na moc?
dziwne pytania zadajesz...lepiej sam nic nie grzeb

opoznic

to dziwne bo mam prawie maksymalnie wyprzedzony zapłon
nie ma bledu?
nie.. ale jeszcze jutro sprawdzę
jezeli opoznisz to zawor zdarzy sie delikatnie otworzyc i nastepuje zaplon
gruby bedzie odczuwalny spadek mocy?
a pomysl co moze być jesli tłok jest w nizszej pozycji w czasie zapłonu

jezeli opoznisz to zawor zdarzy sie delikatnie otworzyc i nastepuje zaplon

w suwie sprężania ani w suwie pracy nic sie nie otwiera
dobrA chlopcy bo juz sie temat zmienil heh...to co polecacie mam juz zalorzony 4-2-1 od jakiegos cifa chyba i teraz tak rura 60mm mysle zeby dac jakis srodkowy i jaki ten ostatni zeby to jakos fajnie mruczalo a nie pierdzialo....
421 ebay, dalej przelot z jednym tłumikiem, na końcu poprzeczny m-tech lub eltec. i tyle.
Paweł, mylisz sie zawor ssacy zamyka sie na poczatku suwu sprezania, kiedy tlok idzie juz w gore, pod koniec suwu pracy otwiera sie zawor wydechowy, pod koniec suwu wydechu zamyka sie zawor wydechowy, otwiera ssacy, dwa zawory otwarte jednoczesnie, wiec to nie jest tak ze jak jest dany suw to jest otwarty dany zawor, zawory otwieraja sie tak jak jest ustawiony rozrzad, dlugosc wzniosu krzywki, mozna fajnie pokombinowac z nawet seryjnym rozrzadem w rexie, ja tak mialem przestawiony, ze do 5 tys, jechal jak maluch, ale po przekroczeniu 5k robil sie pocisk, ustawilem rozrzad na serie, i dol sie poprawil mocno, ale gora spadla znacznie , wlasnie przez otwarcie, zamkniecie zaworow, mozna w latwy sposob wplynac na kulture i osiagi silnika w danym zakresie obrotowym, ale nie radze sie bawic jak ktos sie na tym nie zna
klaper, pytales czy wplynie na moc opuznienie zaplonu, wplynie bo iskra przeskakuje przed osiagnieciem przez tlok zewnetrzego zwrotu, czyli tlok idzie do gory, wtedy nastepuje zapalenie mieszanki, jesli opuznisz zaplon, tlok jest juz w GMP lub co gorsza idzie juz w dol, to wtedy spalenie mieszanki jest nie calkowite, wtedy dopala sie ona w wydechu, moze byc tez tak ze zaplon jest dobrze ustawiony, ale w wyniku np slabej iskry mieszanka tez nie spala sie calkowicie, i tez bedzie sie dopalac w wydechu.
mozna tez przeprogramowac komputer zeby podczas hamowania biegiem, czyli wtedy kiedy normalnie paliwo jest odcinane, komputer wie ze przepustnica jest zamknieta, mozna podac paliwo, ale iskra przeskoczy dopiero na poczatku suwu wydechu, wtedy zawor wydechowy jest otwarty, i cale cisnienie gazow jest skierowane do wydechu, a nie na tlok, samochod dalej hamuje, ale puszcza soczyste plomienie w wydech, tak sie robi do podtrzymania turbo, tylko ze w podtrzymaniu jest to troche inaczej bo jeszcze trzeba dalej silnik zasilac, a jak hamujesz biegiem to bys tego nie potrzebowal, wiec jak chcesz miec plomyczki bez utraty mocy to trzeba troche pokombinowac z jednostka sterujaca

Paweł, mylisz sie zawor ssacy zamyka sie na poczatku suwu sprezania, kiedy tlok idzie juz w gore, pod koniec suwu pracy otwiera sie zawor wydechowy, pod koniec suwu wydechu zamyka sie zawor wydechowy, otwiera ssacy, dwa zawory otwarte jednoczesnie, wiec to nie jest tak ze jak jest dany suw to jest otwarty dany zawor, zawory otwieraja sie tak jak jest ustawiony rozrzad, dlugosc wzniosu krzywki, mozna fajnie pokombinowac z nawet seryjnym rozrzadem w rexie, ja tak mialem przestawiony, ze do 5 tys, jechal jak maluch, ale po przekroczeniu 5k robil sie pocisk, ustawilem rozrzad na serie, i dol sie poprawil mocno, ale gora spadla znacznie , wlasnie przez otwarcie, zamkniecie zaworow, mozna w latwy sposob wplynac na kulture i osiagi silnika w danym zakresie obrotowym, ale nie radze sie bawic jak ktos sie na tym nie zna

mr073k, masz racje... te momenty zamykania sie zaworów owych suwach są dłuższe lub krótsze zależnie od zastosowanych wałków mimo wszystko są to tylko ułamki sekund dlatego uznałem że takich otwarć nie ma

głownie wypowiedziałem sie do:


dobrA chlopcy bo juz sie temat zmienil heh...to co polecacie mam juz zalorzony 4-2-1 od jakiegos cifa chyba i teraz tak rura 60mm mysle zeby dac jakis srodkowy i jaki ten ostatni zeby to jakos fajnie mruczalo a nie pierdzialo....

ja osobiście bym to zrobił na 3 dobrych tłumikach przelotowych, wtedy powinno być znośnie, aczkolwiek nie słyszałem jak jest na jednym poprzecznym końcowym, ale jak jest duża pucha to może też dobrze będzie wytłumiać i dawać przyjemny dźwięk. A co do średnicy to mówisz o 60 średnicy zewnętrznej czy wewnętrznej, bo do d16 to raczej max 55mm śr wewnętrznej.
[quote="klaper"]dobrA chlopcy bo juz sie temat zmienil heh...to co polecacie mam juz zalorzony 4-2-1 od jakiegos cifa chyba i teraz tak rura 60mm mysle zeby dac jakis srodkowy i jaki ten ostatni zeby to jakos fajni

Seryjny wedech w d16 ma ok 40mm średnicy wewnętrznej.Jeśli zrobisz wydech na rurze 55 mm zewnętrznej czyli 52mm(>2cale) wewnętrznej to masz o ok 70% większy przekrój.Według mnie w zupełności wystarczy do d16.
Jeśli chodzi o dźwięk to wystarczy końcowy poprzeczny przelot (np Eltec,Mtech 600mm na 120mm na 200mm,jeździłem takim rexem)ewentualnie jeszcze środkowy przelot (np Awg).Jest minimalnie głośniej niż seria,fajnie mruczy,fajnie jedzie i głowy nie urywa .Moim zdaniem najlepsze rozwiązanie.
seryjnie jest dokładnie 43mm śr. wewnętrznej
Paweł, nie napisalem ze Twoj komputer podaje paliwo przy spadku obrotow u mnie przy przestawionym zaplonie tez strzela w wydech i mam przelot, tyle ze 2,5 cala
Sory za OT
a co do tematu do to ED9 N/A 2 cale jest git. i tlumiki w zaleznosci od tego jaka ma byc charakterystyka pracy silnika
mam pytanko odnosnie wydechu przelotowego czy jest sens zrobic wydech na wyjsciu przy kolektrze 2.5' przy tlumiku srodkowym 2.25' a na wyjsciu 2' ??czy lepiej np rowne 2.25'????
zrobic koncowke po prawej stronie?? czy tak jak standardowo po lewej?
przy ktorej kombinacji uzyskam jak najwiecek KM i Nm??
kolektor 4-2-1 ebay
odswierzam kotleta... na ktos zrobiony wydech srodkowy tlumik i ostatni wm sport srodkowy duzo wyciszy?
to zależy jaki środkowy
na początku miałem AWG taką parówe http://allegro.pl/item856...alny_cz_wa.html
nic nie wyciszył na drugi dzien go wywaliłem
teraz mam pustego kata a w miejscu środkowego tłumika taki WM http://allegro.pl/item846..._50_lub_60.html
jest w miare cicho
dzieki a nie pierdzi juz tak jak na przelocie to moze ta strumienice i cos jeszcze zalorzyc? a na koncu wm?
wedlug mnie to nie jest strumienica to tylko na fotach tak wyglada a w rzeczywistosci te przetloczenia maja nie wiecej jak 4mm nie wiem jak bedzie na WM-ie bo sam mam RM wyglada jak mugen ale od poczatku nie mial sklonnosci do pierdzenia teraz z tym srodkowym potrafi fajnie zamruczec
szukaj przelotowych z jak najwieksza objetoscia chyba ze masz bardzo delikatne uszy to zmien jedynie koncowy na poprzeczny
NIe ja chcem cos na srodek i koncowy wm ale zeby nie bylo tak kurewsko glosno ...wszystkie hondy na przelocie pierdza z wm wiec mysle jakies tlumiki srodkowe....PAWEL a masz jakis filmik jak chodzi reex?
te awg są nic niewarte , zobacz jaką mają mało gęstą perforacje w środku
zobacz na te , wyglądają dobrze jak na środkowe http://allegro.pl/item858...otors_rm01.html
chlopaki a jakis zwykly srodkowy wyciszy troche?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl