Wolf

krotka galeria z wydechu i nowego dolotu do CTR-a.
Najnowszy produkt Injena, juz niema potrzeby jak w poprzednim przenoszenia puszki bezpiecznikow itp. Latwa instalacja, i jeszcze wieksze zyski niz w poprzednim..
a wydech, jak to wydech, wyglada normalnie , 60mm, 12KG


















wkrotce testy...


zawsze sie zastanawialem czego supersprint .Toda nie robi na 2.5 cala tylko 60mm??
PS czekamy na testy:)
Ciekawy jestem, czy owinięcie rury dolotowej jakim¶ materiałem termoizolacyjnym dałoby wymierne efekty

zawsze sie zastanawialem czego supersprint .Toda nie robi na 2.5 cala tylko 60mm??
PS czekamy na testy:)


robi to co jest dobre i daje najlpeszy wzrost mocy... a czy to jest 60mm czy 70mm to niema chyba znaczenia...


Fotki robi± wrażenie.
Jestesmy po pierwszych pomiarach

Na pierwszy ogień poszedl zestaw INJEN CAI, TODA WYDECH i seryjne ECU.

Seria w podobnych warunkach legitymowala sie moca 188km i 178Nm

przykladowe przyrosty
przy 2.5tys.obr.seria to 157NM i 55KM,

wydech +dolot - 190NM i 70KM

+Kpro 210NM i 75KM

przy 5 tys.obr. 175NM 115KM
wydech +dolot 195NM 140KM
+Kpro 225NM 160K

Temperatura w dolocie 14`C stopni (przy temperaturze 16.5stopnia bylu juz 2KM mniej)
Ogromny wplyw ma temperatura na moc, a niestety na hamowni trudno jest ja otrzymac na stalym poziomie podczas wielu pomiarow...

Po zrobieniu strojenia Kpro, najbardziej zaskoczyl nas moment obrotowy.. Nigdy wczesniej w zadnej innej konfiguracji niebyl tak wysoki.. Wszystko to zasluga kompletnego ukladu wydechowego (nie bez powodu wedlug testow z japonii wydech ten dal 1KW wiecej niz Mugen twin loop) ( ciekawostka jest to, ze zestaw kolektor TODA z wydechem supersprint dzialal znacznie gorzej w calym zakresie obrotow)
Moment maksymalny ponad 232Nm.
Moc maksymalna wyszla dosc niska, zasluga to temperatura w dolocie 25`C .
( wczesniej taki wynik mielismy na samym kolektorze, przy temperaturze nizszej o ok. 10`C)
Ciekawostka jest tez iz moc maksymalna wystepuja bardzo wczesnie 7200rpm



Reasumujac. Do tej pory jest to najmocniejszy zestaw w CTR na seryjnym silniku z jakim mielsimy do czynienia.
Co ciekawe do 6tys obrotow, jest to najmocniejszy zestaw jaki kiedykolwiek testowalismy.
Mozna porownac wykresy ze strony, ze nawet zestaw CTR na 245KM do 6tys/obr. jest gorszy, i to sporo...
Podziekowania dla Macka Grabowskiego za cierpliwosc...
Ps- wkrotce pojawia sie wykresy nalozone, tzn. ilustrujace przyrosty na jednym wykresie.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl