Wolf
Witam , jakiej srednicy wydech zastosowac w Accordzie Type R , 2,25 czy 2,5' ? Auto jest całkowicie seryjne i zadnych wiekszych modów (poza wydechem i dolotem) nie planuję.Kolektor i kat zostaja seryjne.
Zastanawiam sie jeszcze czy robic catback tylko na 2 tlumikach koncowych czy zastosowac tez srodkowy
Dzieki za odp.
pozdrawiam Łukasz
nikt nie planuje a pozniej trzeba wydech zmieniac, 2,5 mozesz spokojnie robic i musi byc git , zrob 2 przelotowe tylko jakies dlugie co by za glosno nie bylo, srodkowy to podstawa!! polecam Eltec
jestem za 2.5", wywal kata, wsadz symulator drugiej sondy i bedzie super
ja bym nie ruszał. nic nie chcesz dłubać w tym aucie tak naprawdę, to szkoda psuć dobrze wyliczony wydech jakąś samoróbką.
Zwłaszcza że sam catback niewiele da...poza hałasem. Zmiany wydechu zacznij od kolektora.
.... wywal kata, wsadz symulator drugiej sondy i bedzie super
ile to może dać
Możesz wkleić nie mam rejestracji.
piszą ze 5-10bhp
Na samym catbacku? Chyba znacznie bliżej 5 niż 10.
moze sie tez okazac ze nie da nic albo np. 1 do 3ps
przy mocy katalogowej 212PS mysle ze nie beda odczuwalne takie przyrosty...podpisałbym sie pod słowami pentaqa
Jak juz zmieniac to wsio takie jest moje zdanie co do ATR-a
Na samym catbacku? Chyba znacznie bliżej 5 niż 10.chodzi o wyciecie kata i emulator 2'sondy , odp. na pytanie Waltera
a na ile jest to zgodne z prawdą to nie wiadomo
W nowoczesnych autach N/A (zwłaszcza sportowych) wycinanie kata daje bardzo niewiele, jeśli w ogóle cokolwiek. Jeśli koniecznie chcesz coś zrobić to zrób kolektor...jeśli chcesz koniecznie mieć głośniej zmień końcowe. Akurat wycinanie kata jako pierwszy mod wydechu to bezsens.
W nowoczesnych autach N/A (zwłaszcza sportowych) wycinanie kata daje bardzo niewiele, jeśli w ogóle cokolwiek. Jeśli koniecznie chcesz coś zrobić to zrób kolektor...jeśli chcesz koniecznie mieć głośniej zmień końcowe. Akurat wycinanie kata jako pierwszy mod wydechu to bezsens.czy ty kiedykolwiek czytasz co inni piszą ?
juz w pierwszym poscie pisalem wyraznie "kolektor i kat zostaja seryjne" , a ze Walter zapytal o wyciecie kata to mu zacytowalem to co piszą na atr.co.uk i tyle ...
Co do wydechu u mnie , to zaczynam się łamac czy ruszac cokolwiek (seria ma 48-49mm śr.), ale patrze tak na atr.co.uk i znalazlem coś takiego :
ATR - K@N Typhoon , Full mongoose exhaust
RR b4 xmas 231bhp at fly 185 at wheels
Seria
Mongoose
Właśnie czytam. I dlatego od początku radzę robić odwrotnie albo nie robić wcale.
Ale skoro się uparłeś ruszać ten catback to rób...Twoje auto, Twoja kasa.
Widzisz...ja mogę coś o tym powiedzieć bo sam zrobiłem kiedyś catbacka nie ruszając niczego innego. Efekt poza dźwiękowym raczej nie był powalający.
czesc noi co zxalozyles ten wydech? masz wyniki z chamowni? mam ten sam samochud i sie zastanawiam coz robic ale chyba kolektor najpierw wymienie jak juz + przepustnice + kolektor ssacy, pozdro
p.s ciekawy jestm jak tobie to wyszło z wydechem bo ten koles z atr.net musi sobie na lewo zalatwiac przeglad bo tu w anglii nie da rady bez katalizatora niestety, pozdro
chyba sie rozbił
kolega nie zrobil wydechu zostal seryjny
chyba widziałem auto na allegro śliczna sztuka
jak juz + przepustnice + kolektor ssacyAkurat kolektor ssący to jedna z najlepszych rzeczy w tym silniku.
tak ten na allegro to był moj , dzis zostal sprzedany Wydech został seryjny , maciek grabowski przemowil mi do rozsadku heh
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2799083Aczkolwiek co do sensu zakladania catbacka to ogladalem u macka wykresy ATR najpierw seria 180+km(nie pamietam dokladnie), a po wydechu catback i dolocie (chyba cai) 194km wiec jakies tam przyrosty są ale sadze ze to bardziej zasluga dolotu niz wydechu. . .
Swoja droga "niezła" ktos miał serie bo moj wypluł po przebiegu ponad 180tys wiecej niz tamten po modach
PS. Jak by ktos szukał to mam kpl. amortyzatorów Bilstein B6 do ATR i zwyklych CG. Oddam w dobrej $
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl