Wolf
Zrobiłem generalny remont w silniku h22a7.
Wymienione panewki na oem, tłoki mahle gold doprężające na 11,5 wraz pieścieniami nadwymiar o 0,25.
Cały czas mam problem ze spalaniem stukowym. Wysępuje przy pełnym obciążeniu silnika najczęscięj na 4 i 5 biegu w okolicach 5-7tys obrotów.
Próbuję zaradzić cofając zapłon, ale po przekroczeniu pewnej granicy samochód wyraźnie traci na mocy. Z problemem borykam się od tygodnia i nie mogę sobie z tym poradzić.
Paliwo Vpower racing też nie pomaga.
Nie wiem czy ma to jakiś związek, ale samochód przerywa na rozgrzanym silniku w granicach 2-3tys obrotów i nie jest to wina sondy (na to też przydałoby się lekarstwo). Komputer jest p28 i nie ma czujnika stukowego. Czy można to rozwiązać softem czy gdzie szukać przyczyny?
to przerywanie to stawialbym na swiece , jak masz p28 to zadzialaj softem z tym stukowym.
Świece są nowe, irydowe
witam ja mam podobny problem z H22A jak jest zimny i chodzi na saniu to wszystko gra ale kiedy sie nagrzeje juz przerywa piaty bieg 2_3tys obrotow i przerywa wlasnie dzisiaj wymienilem swiece ale to nic nie daje hmm moze macie jakis pomysl co by mozna bylo zrobic???
Cairo na p28 masz nagrane mapy czy stroiles? crome powinno zalatwic sprawe
mi lekko przerywalo na mapie stock jak sie dodalo gaz na 5 ale minimalnie spadek , zmienilem mape na inna i jest ok
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl