Wolf
Ponieważ przyszły długo oczekiwane części z USA - pierścienie, uszczelniacze i inne uszczelki, rozebraliśmy wczoraj moje H22A7 a tu zonk:
Niestety nie przewidziałem tego i zamówiłem same pierścienie i to w nominale.
Problem teraz jest taki że A7 w USA nie występowało. Czy ktoś wie jak mam zakupić tłoki żeby kompresja była w okolicy 11,5? Przypuszczam, że głowice w H22 były różne i jak np tłoki w A4 dają kompresję 11.5 to nie wiem czego się spodziewać w A7?
Muszę zamówić jeszcze panewki ponieważ nie wszystkie mają się dobrze.
Czy ten zestaw:
http://cgi.ebay.com/ebaym...trkparms=39%3A1|65%3A1|240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245 jest warty zachodu czy to shit?
Liczę na szybką pomoc bo jestem z deka podłamany - DZIĘKUJĘ!!!
mozesz nabyć tłoki mahle gold ,widziałem ze jet wersja ze spreżaniem 11,5.
http://www.importperforma...gold-honda.htmlpanewki ACL niby dobre.
wciągaj Mahle Gold+ ACL. dadzą radę.
A jaki wzrost mocy to daje? 5-20KM??
Czy przy zwiększonej kompresji nie spadaja przypadkiem Nm ?
nie spadają. wszystko rośnie.
Szansa stuku również
nie panikujmy to raptem 0.5 stopnia
Chłopaki bardzo bardzo dziękuję!!!!
Kupie chyba te mahle
Tylko jeszcze jedna bardzo pilna sprawa, oddałem głowizne do regeneracji i okazało się, że 3 zawory ssące są wystukane i cza nowe.
Co mogę kupić żeby już było lepiej niż seria?
supertech, skunk2, KMS, ferrea i całe mnóstwo innych
mały przegląd tutaj:
http://shop.ebay.com/?_fr...-All-Categories
Dziękuję pentaq, ale chyba odpuszczam na teraz, założą mi te 3 jakieś zamienniki, a po zimie, zainwestuje w kpl zbrojenie głowicy, z talerzykami, sprężynkami, zaworami i wałkami.
jeszcze raz bardzo dziękuję
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl