Wolf
Sluchajcie mam u siebie d16z6 uturbione z turbinka kkk 26 (zew. wastegate)niestety same turbo kupilem zanim mialem o tym pojecie, a osoba od ktorej kupowalem mowila ze bedzie idealne [jasne... ] Po zamontowaniu wszystkiego okazalo sie ze zaczyna pompowac przy 5000 rpm czyli dlugo dlugo nic pozniej i zmiana biegu, czyli totalnie do dupy, zero zabawy, mega lag. Jezdze na 0,8 bara. docelowa ma byc 1,2 bara. Teraz powiedzcie mi jakie turbo bedzie najlepsze bo cos zrobic z tym musze, zeby chociarz od 3500-4000 rpm popowalo i trzymalo do konca. Dobra pytanie jest takie nie bede ukrywal ze nimam juz kasy wiec czy znajde cos do 1500 zł. max a jak by mialo jezszcze zew. wastegate to juz wogule by bylo
Po pierwsze 'niektórzy' Ci mówili, że będzie za duże Po drugie, jeśli nie masz obsadzonych tulei to blok nie wytrzyma 340KM.
Po trzecie przechodząc do meritum samego turba, to z używek proponowałbym TD z Volvo - 16tka albo 18tka. 16tka akurat jest na sprzedaż na forum. Nie znam mapy wiec nie powiem do ile wydoli.
td 16-ka do 300 dała rade u Hteb'a na B16 wiec w d16 może być cięzko ale może sie uda wycisnąć i dosyc tania
tylko tak jak napisał Fawor bez tuleii to bym nie próbował takiej mocy na D16
mozesz pojsc w jakies t3/t04 z dużą częścią zimną. lub ewentualnie w cos serii GT (28, 30). tanio jednak tego nie zrobisz.
1,2 bara to bedzie za mało żeby mieć 340 koni.
K26 to z czego? audi 2,2t? dziwisz sie ze pozno dmucha?
td 16-ka do 300 dała rade u Hteb'a na B16 wiec w d16 może być cięzko ale może sie uda wycisnąć i dosyc tania
tylko tak jak napisał Fawor bez tuleii to bym nie próbował takiej mocy na D16dlatego tez polecałbym właśnie 16tke, bo po prostu nie pojdziesz bezawaryjnie w moce powyzej 300KM. Najbezpiecznie byloby się raczej zatrzymac w okolicach 280.
Czy to K26 w B16 będzie też dmuchać dopiero koło 5000 obr ?
Może ciut wczesniej, ale w Bserii masz przynajmniej korzystniejszy zakres użytecznych obrotów do wykorzystania...
no ale tak czy inaczej doladowanie od 4500 do 8000 to troche wąsko. K26 to duza turbina.
no ale tak czy inaczej doladowanie od 4500 do 8000 to troche wąsko. K26 to duza turbina.w t67 od 6000rpm do 8200rpm dopiero jest zabawa i jest git
wiec skąd te grymasy ze mamy 3,5k obrotów do zabawy...
nie kupuj na hop siup
jezdzij na tym co masz a na wiosne moze sie jeszcze pięc razy koncepcja zmieni i wtedy zadziałasz
w t67 od 6000rpm do 8200rpm dopiero jest zabawa i jest git co tak nisko ??
a nie łatwiej zapakowac cos co jest sprawdzone u adanusa lub javo ?
Tylko zauważ Gre zakres cenowy podany przez szafira. Ja bym brał 16tkę od neona i po sprawie.
kazdy by chcial miec tanio i mnóstwo...
za reszte zaplacisz karta Mastercard....
a nie starczy tu zwykla T3 ktora bedzie dmuchac jak u mnie od 3000 (miedzy 3500 a 8400 mam praktycznie plaski moment!) i spokojnie zrobisz na niej do 300KM zakladajac seryjne tuleje w D?
a do 350KM?? zeby tak od 3000 do 3500 sie wkrecala ?? byle nie BB.. to jest moje pytanie
nie na 100% ale moze to
http://www.innovativeturb...ls.asp?sku=SH46
a nie starczy tu zwykla T3 ktora bedzie dmuchac jak u mnie od 3000 (miedzy 3500 a 8400 mam praktycznie plaski moment!) i spokojnie zrobisz na niej do 300KM zakladajac seryjne tuleje w D?Zwykla czyli masz na mysli taka np. od saaba czy cos innego?
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl