ďťż

Wolf

Witam serdecznie.

Chciałbym porównać wasze czasy do moich i zobaczyć jak daleko z tyłu jestem .
Mój silnik to d14a1 w Civicu gen 4.
Jaka jest wasza opinia o wiarygodności pomiarów tym urządzeniem?

EE9 B16A1+T Marcel 08 13,87s 5,1s (moc około 215KM)
crx d16a9T marcin77 14,4s (crx d16a9T 180ps)
EE9 b16a1 Gr00bY 14,6s 6,49s
ED9 d16z5 Loobo 14,8s 6,3s (880 kg, Bemowo 15,18s)
b18a1 UBek 15,3s 6,9s (Integra RS '91)
d16y8 Prezesiak 15,8s (Honda Civic Coupe 6 gen)
D16Z6 havok 16s (civ copue 94r 1040kg)
EC9 d14a1 gniedz83 16,7s 8,6s (wyjęty zapas,kanapa i fotel pasazera)
EC9 d14a1 gniedz83 17,5s 9,5s (cały środek masa ok. 970kg)

Dziękuje wszystkim i pozdrawiam.
gniedz83


EE9 B16A1 + T ok 215PS = 5,1 do 100 & 13,87 na 400m
CRX ED9 d16z5 135 HP waga okolo 880 kg (wazona)
6,3s do 100 (czyli zaniza przynajmniej o 1s)
14,8s na 400m (realny czas to 15,18 na Bemowie)

Te tanie Gtechy podaja czasy z kosmosu ale mozna wycwiczyc sobie najlepsza technike startu albo sprawdzic jak modyfikacje wplynely na osiagi.

Pozdro
D16Z6 coupe, aktualna moc nie mierzona, ale w okolicach serii 125 HP.
Waga 1040kg z 10 l paliwa.
Czasy w zakresie 15.7-16.3 , zależnie od uślizgu kół na starcie
Pomimo tego, że to G-tech RR - dopóki nie ruszę bez uślizgu kół to nie wierzę w pokazywane wyniki. Na fotokomórce nie porównywałem. Realnie pewnie koło 16.1-16.2

Temat drażliwy i pewnie wiele domniemywań się pojawi .


D16Y8, Honda Civic Coupe 6 gen.
Waga...hmmm 1100?musze zwazyc w najblizszym czasie
moc - 136 KM
G-tech - okolice 15,8 na 400

D16Y8, Honda Civic Coupe 6 gen.
Waga...hmmm 1100?musze zwazyc w najblizszym czasie
moc - 136 KM
G-tech - okolice 15,8 na 400

obiecujące
Cos nie tak?
na 1/4 to zazwyczaj rożnica od realu 0,2-0,3 lepiej, wiec całkiem miarodajne
do 0-60mph to raczej zbyt duze roznice by brac pod uwage
ogólnie fajna sprawa do nauki jazdy
, do obserwacji swoich modów

crx d16a9T 180ps (doł. 0,4)

seria 940kg, jakies klamoty w bagazniku i 20l paliwka, lyse oponki 195/15

g-tech pro
0-400m - 14,4 (przy 104,5 mph )

pozdro 1600T

Cos nie tak?
chyba za bogato
A mozesz rozwinac swoja wypowiedz? Dlaczego za bogato?
nie wydaje mi sie popsrotu podchodzac do tematu relanie i sledzac wyniki na zawodach bys zrobił tak dobry czas n 1/4 mili chyba ze mocno nadłubane??
Sledzac wyniki z zawodow to Rem36 ma 10 koni mniej a zrobil na bemowie 15,6. Na bemowie czyli na nienajlepszej nawierzchni

Sledzac wyniki z zawodow to Rem36 ma 10 koni mniej a zrobil na bemowie 15,6. Na bemowie czyli na nienajlepszej nawierzchni
śledząc wyniki to ja czy inne 160-170 konne Vti mają czasy albo taakie same albo gorsze o 02do 04 sekundy, nie patrz zioom na konie
No to na co mam patrzec? Bo rozumiem, ze kwestionujesz moje wyniki na jakiejs podstawie?

No to na co mam patrzec? Bo rozumiem, ze kwestionujesz moje wyniki na jakiejs podstawie?
patrz na wyniki z toru(pseudo ), krystianITR ma 190 koni a czasy?? ja poproetu nie wierzę w te wyniki z Gtech'ów!!!
Ja tez tego nie traktuje jak wyroczni ale daje to w przyblizeniu pojecie o osiagach. Zdaje sobie sprawe z tego, ze trzeba dodac nawet te 0.3 ale biorac pod uwage to, ze jak mialem vti, na tym samym g-techu wychodzilo mi 15,4, w coupetce w serii 16,4 a teraz 15,8 czyli zszedlem conajmniej 0,5 na 400 w stosunku do serii i z tego jestem zadowolony. Jak zrobie reszte wydechu to moze 15,5 na G-TECHU bedzie, a ile wyjdzie na zawodach, przekonam sie w maju
G-Tech`em można dobrze starty trenować.
a ja mam bardzo pozytywne doświadczenia z G-techem
większość błędów związanych z pomiarami jest związane ze złym umocowaniem urządzenia albo złym jego wystrojeniem (ustawieniem)
jeśli się pilnuje żeby wszystko grało w 100% to odchylenia pomiarów są bardzo niewielkie
mierzyliśmy 3 różne auta (i testowo i przed zawodami) i wychodziły wyniki porównywalne (różnice 0,1 sec na 400m) - ponadto miałem przy pomiarach na torze (z fotokomórkami założonego g-tech i odchylenia były właśnie 0,1 sec na 400m)
trzeba brać pod uwagę że wykonując pomiar za każdym razem ma się inny start i bardzo często startuje się (robi pomiary) w innych warunkach pogodowych (ciśnienie, wilgotność) i często na innej nawierzchni

dyskusje nt. tego czy g-techy oszukują na SR.pl toczą się od lat - ale z moich pomiarów (i na torze, i na pasie startowym) wynika że są bardzo zbliżone do prawdy
a zawsze pomiary fotokomórką, GPS,em albo specjalistyczną aparaturą (którą pomiary robią zagraniczni dziennikarze motoryzacyjni) będą lepsze i tyle....
kwestia na co kogoś stać....
Jeżeli dobrze pamiętam to 6.4 do 60mph i 14.6 na 400m.

Jeżeli dobrze pamiętam to 6.4 do 60mph i 14.6 na 400m.
jak dla mne zbyt obiecujące, bez urazu, do zobaczenia na zawodach!!
No dobra przyznam się 6.49


A powtarzalne to 6.49? Bo jednorazowymi wynikami nie ma co sie sugerowac
Na dziesięc pomiarów odrzucając skrajne wychodził rozrzut od 6.4 do 6.6. Auto wygracone na marnych oponach. Pomiary robione ponad rok temu jak widać na dacie obrazka.
mam obawy, czy poniżej 15 zejdziesz na 1/4, chyba że w końcu coś podłubiesz
A ty Lio sprawdzales swoja hondzie g-techem?
LIO - ja tam sie nie napinam. Jak wyjdzie 16s też nie będe płakał
sprawdzałem i były straszne rozbieżności. Na Bemowie z moimi gównianymi oponami nie mogłem ruszyć z miejsca
GrOOby, aż tak źle to nie będzie.
Poczekajmy do oficjalnych zawodów z tymi czasami...

p.s. Przezesiak, przeslij mi wykres z hamowni na liovtec@neostrada.pl
Ja twojego nie mam, chyba wunat zapisywal na swojej dyskietce o ile dobrze pamietam
hehe, każdy co innego mówi
mi gtech wypluwał 6,9 do 60mph i 15,3 na 400m - faktycznie w Pruszczu na dupowatej nawierzchni zrobilem 15,6
A ja teraz się mierzyłem gtechem po strojeniu jak stawałem na kresce z kukim. Oczywiście było ślisko, zero trakcji itd, nie chodzi tu o same liczby tylko o fakt że jak mi uciekał na seryjnej mapie pare razy pod rząd po kilka ładnych długości to gtech wypluwał 15.20. Jak zmieniłem na lepszą mape, na której było naprawde dużo równiej i to nie podlega żadnej dyskusji wypluwało 15.22, 15.25.

Wnioski:
1. Moim zdaniem gtech się nadaje ale głownie do ćwiczenia startów
2. Gr00by mnie robi ponad 0.5 sekundy swoim seryjnym ivt

ELO!
izzy - biorąc pod uwagę różnice w masie 4gen 3d i 5gen 4d i to, że jest ślisko, a ja jeździłem w lato, nie wierzysz w możliwość różnicy 0.5 sekundy na 1/4 mili? A może twierdzisz, że Twoja niunia po strojeniu w normalnych warunkach nie zejdzie poniżej 14.5s na G-techu?
Dokladnie. Pozatym co to za bzdura zeby mierzyc czasy na sliskim jak nie ma trakcji.
ja swoich czasów narazie nie pisze ,bo kupiłem gtecha wraz z poczatkiem zimy :/ i nie mialem jeszcze okazji mierzyc autka w warunkach gdzie przyczepnosc mnie nie ogranicza. Zauwazylem za to ze BARDZO DUZO zalezy od poprawnego ustawienia urzadzenia ,proponuje wziasc 2 dosc dlugie kawałki nitki zrobić z nich 2 przekątne przecinające szybe stworzą one X ,w miejscu przeciecia sie obu nitek kropeczka markerem i w to miejsce zamontować gtecha ,zgadzam sie z Cobweb ze gtech wcale takim shitem nie jest jak sie go prawidłowo zamontuje... Izzy twój czas ma sie nijak nawet do niczego
"na przecięciu ...." ?????
a jezeli sie poprawnie zamontuje g-techa nieco nizej lub wyżej niz przekątne szyby...
to jaki jest wtedy skutek ??

pozdro 1600T

"na przecięciu ...." ?????
a jezeli sie poprawnie zamontuje g-techa nieco nizej lub wyżej niz przekątne szyby...
to jaki jest wtedy skutek ??

pozdro 1600T

no na przecieciu czyli w miejscu gdzie te dwie owe nitki sie ze sobą spotkają ,środeczek X
jaki skutek? zle zamontowany gtech = niedokladne pomiary. Polecam wymierzyć sobie szybke to jest mniej niz 5min roboty ,ja przyklejalem nitke tasmą klejącą na rogach tzn np. przyklejalem jeden koniec nitki w prawym gornym i ciagnolem do lewego dolnego naprezalem nitke i przyklejalem w tym miejscu drugi koniec niteczki. Jezeli montujecie gtechy na "oko" to nie dziwcie sie ze na nie klniecie... trzeba by mieć fotel centralnie na środku zeby pozbyć sie złudzeń optycznych srodka szyby... albo być mega hiper genialnym mozgiem zeby to zrobić "na oko" tak zeby było dobrze (tzn. z taka dokladnoscią jak nitki)

pozdro
a czemu srodek szyby jest wyznacznikiem poprawnie zamontowanego G-techa ? W róznych autach, szyby maja inne powierzchnie, kat pochylenia, wysokosc nad ziemia, (nie wiem co jeszcze)
Gtech bada sily przeciazen, jesligo dobrze wypoziomujesz, a autojedzie na wprost to zasada jest ta sama.

a czemu srodek szyby jest wyznacznikiem poprawnie zamontowanego G-techa ? W róznych autach, szyby maja inne powierzchnie, kat pochylenia, wysokosc nad ziemia, (nie wiem co jeszcze)
Gtech bada sily przeciazen, jesligo dobrze wypoziomujesz, a autojedzie na wprost to zasada jest ta sama.

kat pochylenia w gtechu przeciez musisz ustawić na 0.0 zeby mieć idealnie ,wiec szyba nie ma tu nic do gadania kąt w tym wypadku jest nie wazny ,moze byc jakikolwiek ,po to gtech ma lape zeby to sobie ustawic. Specyfika danej szyby wymaga w byle jakim aucie poprawnego ustawienia gtech'a ,więc to akurat nie ma nic do rzeczy. Czemu ma być na środku? pytaj inzynierów TESLA Instruments albo autora instrukcji ,aczkolwiek wydaje mi sie ze wlasnie na środku jest idealny i prawidłowy "ciąg" z ktorego gtech sciaga dane i przelicza na przyspieszenie (choć to moja osobista dywagacja). Jezeli chodzi o ustawienie góra/dól to z testów znajomego ponoć nie ma różnicy ,choć moim zdaniem idealnie jest wlasnie na samym środku... wiec po co kombinować jak koń pod góre skoro niteczki to chyba najprostszy sposob to wymierzenia szyby w poziomie a jednoczesnie mamy tez wymierzony pion i miejsce na gtecha

pozdro
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl