Wolf
Jak w temacie rozchodzi sie o sprawdzonych producentow.
ja tanio a dobrze to speedmax
jak drożej i bardzo dobrze to ATE
a jak na tor i grzanie do czerwoności to brembo oro
można przeprowadzać dyskusje że jeszcze mikoda, brembo, jednakże tutaj słyszało się biciu tarczy czy pękaniu. pozdrawiam
Pozwolę sobie zacytować wypowiedź Gr00bego z forum civic4g.pl
Prawie da radę się zmieścić w tysiącu na dobry hebel do iVT Przód ORO to koszt ośmiuset-kilkudziesięciu złotych. Do tego przydałby się dobry klocek, ALE do zaciski z iVT nie ma nic dobrego. Moim zdaniem najrozsądniejszym wyjściem jest kupno zacisku z EG6/EG9,EK4 czyli od jakiegokolwiek Civica z japonii (od anglika są inne) z tarczami 262. Wtedy kupujesz klocek Ferodo DS ok 330zł i ma hebel nie do zajebania. Wiem co mówie bo przebrnąłem przez 5 lat jazdy iVT przez wszystkie na rynku dostępne heble (w tym super wychwalane EBC które mi popękały po jakichś dwóch tysiącach kilometrów) i tylko ORO tak naprawdę się sprawdziły źródło:
http://civic4g.pl/phpBB3/...=218266#p218266
czyli wedlug tego nie ma co liczyc na udany setup z dostepnych czesci?? to co zrobic jak trzeba zmienic?? macie jakies rady??
wez poczytaj a nie wbiles na forum i czekasz az stado chetnych pomocy osob bedzie ci pisac calymi wieczorami jak masz to dobrze wykonac. nawet 2 minut na poszukiwania nie chcesz poswiecic wiec nie ma szans bys dobrze to zrobil nie majac o tym pojecia
hehe kolega sie zesloscil, nie wiem czym. A co do tematu jak ktos nie ma sumy o ktorej pisze klolega czyli przyslowiowych1000pln a swoje zaciski mam po regeneracji to co tez musze wywalic wszystko?? Nie ma czym sie irytowac poprostu ni robilem jeszcze tego i liczylem na jakies fajne opinie.
kolejny zjebany temat i mity
brembo + ferodo premier tylko dotrzec trzeba(tak jak zaleca producent) to sie nic nie pognie itp wiem bo sm to mam.Czasem do palowania wystarczy bo rozumiem ze Ci Robert3178, chodzi o jazde normalna nie ciagle palowanie a przy twoich nie calych zapewne 150 koniach ci to wystarczy....
i o takie ukierunkowanie mi chodzi, poprostu narazie chce jeszcze rok polatac na tym setupie, bo chcialbym autko pomalowac w tym roku, a na nastepny rok jest opcja Big brake bo sporo czytalem i wiem ze to jest najlepsze wyjscie, ale niestety w tym roku funduszu brak, a szkoda by bylo zostawic tak i wybijac wszytko pokolei w zawieszeniu bo tarczki krzywe dzieki
brembo + ferodotak jak kolega napisal, nacinane brembo i klocki ferodo bdb zestawienie do vitka
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl