Wolf
Witam
Napisalem dlugi bardzo ladnie rospisany temat, i mi sie wszystko wymazalo, wiec teraz wersja skrocona
Czym strojic elektronike silnika?
Czesci zamowione z Angli, dostawa za 3 tygodnie.
JUN Stage 2 Camshafts
JUN Pro Camgears
JUN Titanium Retainers
JUN Valvesprings
Skunk2 Pro Valveset
NGK Iridium Grade 8 Plugs
AEM Shortram
Katalizator Sportowy
Czy powinno sie zrobic wiekszy sliw plaszczyzny glowicy (zeby otzymac wieksze sprezanie)? Ile mozna zanim bedzie za ciasno? Ile trzeba cofnac walki rozrzadu przy wiekszym slifie?
Jaki system strojenia kupic i kto go sprzedaje?
Pozdrawiam
Robert Serwanski
link do fotek mojego auto
www.garaget.org/ephas
Raczej AEM. Do Hondaty by¶ musiał przej¶ć na OBD1.
przejscie na obd1 to nie downgrade. ja bym szedł w hondate.
jak chcesz podbijać CR to tłokami. Mahle robi, z serii gold, pasujace do H22
Podpiecie sie pod wiazke nie bedzie tak latwa sprawa, w ATR jest OBDniewiadomojakie, dwie duze wtyczki podobnie jak w civicu 6gen D14. Jesli hondata to tak jak na stronie zalecaja rowniez zmiana aparatu zaplonowego.
Ja bym szedl w AEM`a, jest p&p tylko od czego dobrac ?
Chyba jest OBD2B
mi to bardziej przypominalo obd0
podobny zestaw mam wystrojony na Hondata s100 ale mam odb1
zastanawia mnie ten JUN Stage 2 Camshafts - wiem ze do h22 walki maja tylko 1 specyfikację...
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl