Wolf
czesc
w Civiku 5gen, D15B2 mam następujący problem:
auto zapala, 15-20 sek. pracuje dobrze, potem się dławi i pracuje jakby na 2-3 gary i po jakimś czasie gaśnie
każde kolejne odpalenie pogarsza sprawe, auto już nie pracuje równo, dławi się i gaśnie
z n-tym razem juz nie odpala
Zmieniłem kopułke i palec (były w słabym stanie)- bez zmian
Kable zapłonowe- bez zmian.
Podmieniłem cały aparat z kablami z drugiego auta- auto wogóle nie odpala
silnik kręci i nic więcej się nie dzieje.
Troche sie zdziwiłem, tamto auto stoi tez (czeka na naprawe blacharską, ale silnik jest OK i na chodzie)
co to k.. może być?
Dzisiaj mam zamiar założyyc z powrotem swój aparat, ale podmienie cewke i moduł z pożyczonego, może coś zagada...
Jakieś sugestie?
Dodam, że Civic ma LPG i jak zapala za pierwszym razem i jak się uda przełączyć na gaz to na gazie chodzi OK
Pompa paliwa, przekaźnik pompy paliwa?
słychać że działa normalnie, ale faktycznie na benzynie jest gorzej
jak najprościej sprawdzić pompe?
odłączyć przewód paliwowy i właczyć?
[ Dodano: 2007-04-11, 17:41 ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl