ďťż

Wolf

Panowie jak z tym w końcu jest?

Kilka postów niżej napisałem temat w sprawie Turbo do mojej solki ESi z 98 roku.
Napisałem że mam silnik D16Y8 bo tak mi pisało na tabliczne pod maską ale...
Byłem dzisiaj w Hondzie i oni powiedzieli że do DEL SOL w ogóle nie było takich silników do nich montowanych. Dałem kolesiowi z hondy wszystkie dane silnika i powiedział że mój silnik to D16Z6. Więc pytam sie teraz was bo już na prawde zgłupiałem. Były takie silniki w solce montowane? Bo po tym co mi sie wydaje to ktoś sie walnoł na tabliczce i napisał głupoty... Żadne Y8 nie występowały w del sol. ?

Kolesie z Hondy sprawdzali autentyczność tabliczki i okazało się że jest oryginalna więc powiedział że HONDA przy produkcji tych modelów musiała się walnąć przy wybijaniu numerów.

Jak to z tym w końcu jest? Bo ja już sam nie wiem co mam myśleć.


Występowały...
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_D_engine#D16Y8
Wystepują na 100% sam mam taki u siebie
przewaznie bylo z6 potem w najnowszych modelach y8 na obd2- zreszta przeczytaj co masz na bloku a nie glupio sie pytasz



"CRX del Sol w Europie dostępny był jedynie z silnikiem o pojemności 1,6 l. W Japonii przez cały okres produkcji oraz między 1993 a 1996 rokiem w Stanach Zjednoczonych dostępna była także wersja z silnikiem o pojemności 1,5 l. Standardowo montowane były silniki tzw. D-serii rozwijające moc ok. 124-128 KM (D16Z6, D16Y8) – w wersjach oznaczonych w Europie jako ESi."

Już nie raz się przekonałem, że w ASO nie wszyscy są kompetentni do końca sprawdź dla pewności jeszcze na bloku, ale Y8 na 100% było w Del Solach.
HOnda przy produkcji walnela sie z montazem tabliczki AHAHAHAHHA
Kurna profesjonalisci z naszego pieknego kraju
To ja już nie wiem.
Koleś z hondy mówił że nie było w ogóle takich del solek.
To napisz jeszcze w ktorym serwisie Hondy takie tegie glowy pracuja.
Że im nie wstyd taka ciemnote pociskac
HONDA JKK Katowice ul Rzepakowa 5. Osiedle Ochojec.

HONDA JKK Katowice ul Rzepakowa 5. Osiedle Ochojec.

No to niezle, fajnie to swiadczy o ich kompetencji. Nie jedz tam wiecej
Już za późno... dałem tam auto do naprawy.

Już za późno... dałem tam auto do naprawy.

A co beda robic? Bo moze byc ciekawie jak beda chcieli zalozyc czesci z D16Z6 do D16Y8.

Swoja droga chlopaki z ASO tak czasami maja - mi tez bardzo probowali udowodnic ze nie bylo solek z D15B7 (mam wersje USDM)
To, że katalogi zamienników nie podają Solki D16Y8 to przywykłem. Ale żeby ASO? Wstyd.
Witam wystarczy zobaczyc mocowanie bagnetu oleju w D16Y8 bagnet znajduje się po prawej stronie silnika D16Z6 pomiędzy kolektorem wydechowym
przeciez motegi mial Y8, dzieci po wyjsciu z gimnazjum to wiedza juz
D16Y8 było wsadzane do Solek gdzieś od połowy 1996. Na bloku silnika masz wybity kod. Bagnet dla odmiany jest po prawej stronie a nie pośrodku. Nie tylko Motegi mają ten silnik, w Daytonach też jest.

Charakterystyka silnika:
• Pojemność: 1590
• Moc: 127KM/6600rpm
• Moment: 145NM/5500rpm
• Kompresja: 9.6:1
• Średnica Tłoka: 75mm
• Skok Tłoka: 90mm
• Rodzaj Głowicy: SOHC
• VTEC: Tak
• OBD: 2
JKK, różne opinie słyszałem o tym aso, ale jakoś więcej negatywnych niż pozytywnych.
Mogłeś się rozeznać po sąsiednich forach, np Honda Śląsk
http://www.honda.slask.pl...pic.php?t=11880 i wyżej, generalnie polecają Dumnickiego bardziej jako warsztat.
Z drugiej strony robić blacharkę w ASO
aż się boje pomyśleć na ile cię skasują znając typowe ceny z ASO.
Ustałałeś z nimi wcześniej maksymalne koszty tej naprawy?
naprawa będzie kosztować 10.300 pln razem z robocizna.
łooooo jacie to mialbys druga crke
OMG

nic wiecej nie napisze
Noo to takie biznesy to chyba tylko z czyjegoś OC, lub w ostateczności AC.
Chociaż w przypadku dużej części solek takie cos już by o szkodę całkowitą zahaczało.
W PZMot wartość auta wynosi 15 tyś... i tak masz racje... ta suma to z czyjegoś OC.
Wole zrobić w aso bo wiem że jak coś spaprają to zawsze moge przyjść z wątami
Po za tym jak dzisiaj byłem w tym aso to spotkałem kolesia który stanoł obok mnie też del solką niebieską z otwierany drzwiami do góry z chromowanym spoilerem czarnym.

Więc mi sie nie nudziło i pogadaliśmy chwile sobie oglądając nowe autka w salonie
kyokashin jeżeli ta niebieska solka miała 17" calowe felgi i czarną maskę z wlotem, to spotkałeś Zimera z HKŚ
Dokładnie tak mi sie koleś przedstawił
kyokashin, o ja ... taniej byś kupił drugą budę i wszystko przełożył jeszcze by kasy zostało...
Żeby to było takie proste w praktyce jak w teorii ...
Ok nie ma sensu już drążyć tematu. Chciałem się zapytać tylko o oznacznie silnika a skończyliśmy na omawianiu ASO i naprawie samochodu.
Troche zeszliśmy z kursu więc można już zamkąć temat.

Żeby to było takie proste w praktyce jak w teorii ...
Proste, trzeba było wziąsc wariant kosztorysowy, dostałbys ok 5tys zł za naprawę, a wszystko wyszłoby Cię ze 3k. Tak mniej więcej to sie przedstawia. No ale w sumie Twoja sprawa.
Co do bredni takich w ASO - wstyd. Ktos powinien za takie bzdury polecieć.
Mnie zawsze wkurza, że w ASO pytają o nadwozie, a jak im próbuję chociaż podać oznaczenie silnika, to mi mówią, że to nie potrzebne jest... a jak ktoś ma np swapa? Ostatnio w Largo w Gdyni usłyszałem pytanie, czy moja Honda ma 5 biegów, po sprawdzeniu nr nadwozia ... następnie dobrali mi tak cześć, że mogę sobie, nie powiem gdzie wsadzić... oczywiście zwrotu nie przyjmujemy. To była moja ostatnia wizyta w Largo.
Hehe ja jak jade do ASO po cos to tez zawsze pytaja sie najpierw o numer rejestracyjny (w UK wiekszosc aut mozna "rozkodowac po rejestracji) a potem o VIN, nawet nie chca sluchac jakie to jest auto, a jak im mowie ze moj vin zaczyna sie od "EG1-" to mowia ze napewno zle zapisalem.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl