ďťż

Wolf

WItam, posiadam opla vectre b i wypalilo mi zawor po zrobieniu glowicy, samochod czasami traci moc, gasnie na wolnych lub telepie, pali tyle co smok. Co obstawiacie? Przewody podcisnienia sa ponoc dobrze podlaczone, komp nie wywala bledow, sonda byla nie do konca dobra wiec siedzi nowy bosch. Ja mysle o czujniku temp pow w kolektorze dolotowym. Kiedys kolega opowiadal ze jego bmw 520i paliwa od 20 w gore po wymianie czujnika norma. Silnik krokowy chyba nie bo przez to nie mial by wolnych ale chodzil normalnie a nie czasami brak mocy. Cisnienie po 11,5 na kazdym.

Pisze tu bo na forum vectry odpowiedzi byly typu:
Jak zdjales glowice to trzeba bylo zrobic pierscionki itp, zadnych konkretow


sprawdz egr
ok zobacz co da sie zrobic, dodam ze przed remonten wszystko hulalo jak trzeba
Zawór wypaliło przed naprawą rozumiem. A po naprawie ma takie objawy.
Warto sprawdzic skład mieszanki. A skłąd mieszanki jest ustalany miedzy innymi na podstawie czujników: sondy lambda (nowa - wykluczamy), jakis kombinowany czunik temperatury i cisnienia powietrza na dolocie (i tutaj bym teraz szukał przeczyny, bo albo komp widzi zla temp i zle dawkuje paliwo, co moze objawiac sie spadkami mocy. Mozna by sprawdzic temp spalin w takin momentach, bo pewnie znaczaco wzrosła...


czy to jest silnik 2.0 16V ?????
obstawiam skopany przepływomierz ople mają z tym problem zwłaszcza ecokupy
dokladnie najpierw chodzil na 3 bo mial brak sprezania teraz sprezanie ok ale czasami ma jakies krzywe fazy. Bylem u znajomego elektronika i sprawdzil mi cyba wszystkie czujniki lacznie z map sensorem i mowil ze sonda pracuje ale nie do konca tak jak powinna, wiec wymienilem. Silnik to ponoc x16xel tylko ze to starszy model z egr na kolektorze wydechowym ( http://photos03.otomoto.p.../C9893282_7.jpg ). Mam drugiego takiego ciut nowszeog i nie wszystko przy silniku jest takl samo ale mam nadzieje ze znajde problem przekladajac czujniki, jak cos znajde to napisze co bylo
moj tata mial takie problemy jak do niemczech jechalismy, zatankowalismy pelny bak pod granica i po 100km obroty swirowały przy niskich wartosciach, gasł, dojechalismy do hamburga, tam poszlismy do serwisu i na kompie powiedzial ze to egr, przyjechalismy do polski zatankowalismy full i problem znikł
te 1.6 to scierwo, rafiki tez mial wektre z tym silnikiem i tez palila mu od cholery chyba z 14 w miescie, zrobil remont i nic to nie dalo.... te ekoteki to jakis niewypal po mojemu, stara 1.6 na 8 zaworach to byl nie do zakatowania a to jakies takie... pozatym jest za maly do wektry i ledwo ja ciagnie i temu moze tak palic
Ja nie moge powiedziec ze sa zle, mam druga taka tez na sekwencji i palily po ok 11-12 gazu w miescie wiec chyba nie jest zle. Ten samochod ma wozic mnie z p. A do p. B tanio.
Honda ma to robic szybko:)

Dzisiaj zmienilem przeplywke na uzywana ale dobra. Jakby moc nie uciekala ale dalej gasnie. Zobacz jutro jak jest naprwde bo dzisiaj malo jezdzilem.

Czy czujnik temp wody moze tez cos modzic przy dawce?
Postaram sie sprawdzic tez jutro cewke, bo przy zdejmowaniu 1 i 2 fajki gasnie przy zdjeciu 3 i 4 male pogorszenie kultury pracy i to mnie niepokoi
moze jedz na komputra- wektra juz ma kompa i mozna bledy odczytac
Lampka sie nie pali wiec bledow brak, mimo to podlaczylem i bledow brak, wartosci czujnikow ok. Elektryk powiedzial ze to wyglada na usterke mechaniczna, rece opadaja, kazal jeszcze egr zaslepic zobaczymy co bedzie

egr zaslepiony zmiana zadna, bledow tez brak.
wiec wymieniona sonda przeplywka i brak egr efekt zaden, sa jakies nastepne pomysly?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl