ďťż

Wolf

Witam!
Jestem tu nowy nazywam się Piotrek i mam zamiar w najbliższym czasie kupić Honde Crv z 2001roku. Niestety przy oględzinach auta coś mnie zaniepokoiło, mianowicie przy wykonywaniu pełnego skrętu coś zaczyna bić/szarpać dzieje się to według mnie gdzieś z tyłu auta. Podobne odczucie we wnętrzu auta jest przy aucie RWD ze 100% szpera(przeskakiwanie koła) z tym że w hondzie ono nie przeskakuje a szarpie podobnie. Zależy mi na kupnie tego dokładnie egzemplarza jest to autko, które jeździło w rodzinie i ma 100tys przebiegu pewnego (I wlasciciel).

Pozdrawiam i bardzo proszę o odpowiedz gdyż muszę dość szybko podjąć decyzję.

P.S. Mam nadzieję, że w dobrym miejscu umieściłem post auto z silnikiem B20B4.


Miałem to samo w HRV. Pomogła wizyta w ASO. Wymienili olej w tylnym moście i przepłukali go. Gość w ASO powiedział że to normalne zjawisko i robi się to średnio co 80 tys km. Tylny napęd jest dołączany więc zachodzi zjawisko rozwarstwienia się oleju w tylnym moście i zagęszczenia. W tym momęcie blokuje się coś tam i z tąd ten efekt szarpania karoserią przy pełnym skręcie a nawet piszczenia tylnych kół. Naprawdę wystarczyło przepłukanie tylnego mostu i zalanie go świeżutkim olejem. Niepamiętam dobrze, ale koszt wyniósł ok 250 PLN.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl