Wolf
Mam problem, zima przyszła a z nią mrozy. Rano nie działa mi układ wspomagania kierwonicy. Poprostu kierownica chodzi tak ciężko jakby wspomagania w ogóle nie było, a nawet powiedziałbym ze jeszcze ciężej. Czasami kierownica sama zaczyna skręcać i nie da się jej powstrzymać Po kilku minutach dopiero wspomaganie zaczyna działać, Czy to jest spowodowane złą jakością płynu albo jego gęstością? Raz jak otworzyłem maske od razu po zapaleniu, wspomaganie nadal nie działało, a pompa od wposmagania była bardzo bardzo gorąca i czułem zapach jakby się coś paliło. Czekam na odpowiedzi.
Pozdrawiam
Mam to samo w civicu przy minus 13 - 14 rano poprostu auto dziwnie działa biegi wchodza jak w beton , wspomaganie chodzi jak kolega wyżej opisał plus sprzęgło działa jakby wolniej
Obawiam sie o silnik i reszte mechaniki poniewaz jak wiadomo obecne ataki mrozu są zdradzieckie
szczerze to niezauwazylem problemu wspomagania przy tych mrozach. Silnik tez nie dzwoni, jedynie prblem jest z rozruchem i biegi ciezko wchodza. Ze sprzeglem tez nic sie nie dzieje
Moze plyn dawno nie wymieniany i troche wody w nim jest i przymarza.
Biegi Ci cieżko chodzą bo olej w skrzyni bardzo gęstnieje pod wpływem niskiej temperatury. Płyn w wspomaganiu sie nie wymienia z tego co zdazylem sie dowiedziec.
Moze plyn dawno nie wymieniany i troche wody w nim jest i przymarza.Dokładnie, lub może ten płyn gdzieś wycieka..?
płyn nie wycieka, bo w ogole go nie ubywa, więc jest ok
Płyn się jednak wymienia bo w paru samochodach to robilem. Jezeli nie ma wycieku podpytaj jakiegos sprzedawcy czy nie maja jakiegos "rzadszego" płynu do wspomagania. Bo z tego co wiem to leje się zazwyczaj czerwony Mobil ATF220.
Płyn w wspomaganiu sie nie wymienia z tego co zdazylem sie dowiedziec.a skąd te nadzwyczajne nowiny ?
tak mi na innym forum powiedział. Juz chyba wiem. Plyn bardzo gestnieje pod wplywem temperatury, a pompa rano sie meczy zeby rozbic tą gętą strukturę. Pytałem goscia, który zna sie na pompach i powiedział ze jej nic nie bedzie. Moze to przez płyn albo przez - 30 stopni mrozu.
Zmien płyn bo w końcu będziesz czekał godzine aż da rade obrócic kierownicą. Znajomy ziom mial tak w Audi
"normalne" płyny dostepne na rynku pod nazwą power steering fluid nie są kompatybilne z Honda
takze jesli chcesz prawidłowej i bezproblemowej pracy, wlej genuine honda
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl