Wolf
Zaczne od tego iż kiedyś moje kierunkowskazy świeciły non stop jako że moja civic pochodzi z kanady , pewnego dnia jednak kierunek sie sfajczył a kostki w kierunku ni cholery dostać nie mogłem , diagnoza i werdykt jeden tniemy jeden z 3 przewodów i siecic non stop nie bedą . Ok nie swiecą a kiedy muszą to sygnalizują czyli EDM kupa ogolnie ale działają to najwazniejsze kostka EDM wiec spoko. Co jednak sie stało mianowicie wczesniej jak i teraz moje swiatła zawsze sie zapalają w momencie przekrecenia klucza taki patent cos jak Day Light w Volvo czyli swiatła zawsze są właczone mimo iż nie są 3 fazy swiatła po przekreceniu klucza potem gdy zapalamy recznie pozycje i na koniec dlugie gdy chcemy.
Po wymianie kostek na EDM moje swiatła głowne dostały szajby , gdy zapalam długie swiatła pali sie żarówka lewa prawa przechodzi w tryb postoju , mało tego gdy przechodze z długich na krótkie czesto poprostu sie wyłaczają i jest ciemno jak w dupi... , musze kilkakrotnie właczać i wyłaczać długie by wskoczyły znowu krótkie
Help bo nie wiem co mam robic
Możesz mieć do wymiany cały ten zespolony przełącznik co w kierze jest (od świateł kierunków i wycieraczek). Ciężko mi coś więcej powiedzieć, musiałbym zobaczyć to na żywo, bo nie w pełni rozumiem Twój opis. Ale jeśli wcześniej było OK a teraz się zepsuło, no to albo masz gdzieś zwarcie (często się robi w lampie jak np. naleci woda) albo te przełączniki przy kierze do wymiany.
sprawdz sobie przelacznik postojowki-krotkie-dlugie-kierunki (kostka). Ja tak mialem ze swiecily mi tylko krotkie a dlugie nie a jak przeskoczyly to tylko dlugie a krotkie nie, przyczyna byla taka ze przy kostce nie bylo dobrego styku i sie nagrzewala do tego stopnia ze przytopilo plastik ktory wplynal pod blaszke i nie stykala. podciolem nozem to co wyplynelo, wyczyscilem nasmarowalem zlozylem i jak narazie lata juz z rok.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl