ďťż

Wolf

Jak w temacie, jest to CRX Usdm z 88, nawet nie do końca wiem co tam jest za silnik, moze ktoś przy okazji uświadomiłby mnie czym jeźdże.
Sprawa wygląda tak, kopci niemiłosiernie na biało, bierze 1l oleju na 1000km, ubywa wody w chłodnicy, mechanik mi powiedział że wydmuchało uszczelkę pod głowicą, to jest to? opłaca mi sie to robić? Chce ode mnie 300zł za robociznę + uszczelka i o czymś jeszcze wspominał, że prawdopodobnie bedzie do wymainy, ale nie pamiętam.
Z góry dzięki za pomoc. Pozdro


no to ci dobrze powiedzial, i niech nie zapomni o planowaniu glowicy, silnik masz chyba d15b2
może się okazać, że sama uszczelka nie wystarczy, mogą dojść jeszcze pierścienie do wymiany
1l na 1000 to na pewno nie będą same uszczelniacze na 100 milionów procent


No kolega pewnie będzie musiał się zaręczyć z czterema tłokami
Plus minus 1k powinien styknąć na mały remoncik i pozbycie się dolegliwości
Skąd wy wiecie, że uszczelniacze? Ja powiem, że pierścienie
... napisał że USZCZELKA pod głowicą, a wy przeczytaliście USZCZELNIACZE...
jeśli remont wyjdzie ok 1 tys to zastanowiłbym się na twoim miejscu nad swapem na d16a9/z5

. napisał że USZCZELKA pod głowicą, a wy przeczytaliście USZCZELNIACZE...
napisał tez ze bierze 1l na 1000km wiec skoro będzie ściągał głowice to niech wymieni pierścienie bo pierścienie 130zł
No i w najgorszym przypadku gary do honowania, ja tak miałem
ciekawe co bedzie honowal jak bedzie mial autoszlif na 1szy nadwymiar ;p
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl