Wolf
Kolega prosił żeby się na forum podpytać... W jego B18C4 po odpaleniu silnika kontrolka ciśnienia oleju nie gaśnie przez ok 3 / 4 sekundy i w tym czasie motor pracuje głośno i słychać stuki... Gdy gaśnie już jest cicho... Ktoś ma jakieś propozycje co to może być i jak to usunąć? Dzięki pozdro...
może pompa oleju?
Najlepiej podeślij mu tego linka tu o tym rozmawiali więc może znajdzie coś co go zainteresuje :
http://www.honda-crx.info...pic.php?t=43031
wyglada na brak smarowania, to fakt ze przez kilka pierwszych sekund moze chodzic glosniej nim olej dojdzie do glowicy, ciezko mi powiedziec czy to 3-4 sek czy 1-2 trzeba by to zobaczyc na oko, mysle ze halas nie jest glosny tylko delikatny i potem cichnie- wyglada na slabsze smarowanie ale niby wszystko OK bo gasnie i sie potem nie zapala.. ciezko bedzie to stwierdzic (uisterke) bo raczej nikt pompy nie bedzie wyciagal, moze warto zmienic olej, albo zastosowac inny filtr oleju z szybszym przplywem i to pomoze
To co może być to:
1. Pompa oleju
2. Wgnieciona miska oleju
3. Filtr oleju słaby i zlatuje z niego olej do miski - czysta teoria
4. Zapchany smok pompy olejowej
5. Panewka puszcza
Dodać 3 włosy z piczy dziewicy i będzie działać jak nowe...przerabiałem wszystkie te bajery z olejami i filtrami aż w końcu któregoś dnia pompa nie złapała ciśnienia wcale...a od tego się zaczyna, że kontrolka sobie nie gaśnie coraz dłużej i nie zawsze jest to wina złej kondycji silnika...B18C4 chyba tak mają, że padają w nich pompy bo już widzę, że to nie pierwszy a któryś z kolei przypadek...
czyli najprawdopodobniej to wina niedomagającej pompy oleju?
Najprawdopodobniej tak jeśli wszystko co wymienił skobel jest ok to tylko pompa zostaje do sprawdzenia...bo może wyglądać tak:
No ładnie urwało... Dzięki pany za podpowiedzi... Piona...
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl