Wolf
pod koniec wakacji chce zamowic sobie taki komplecik
turbo kitI wlasnie pytanie jak rozwiazac problem z ac???
Jest tam zaznaczone ze trzeba przerobic kompresor?????
naczym to polega co trzeba zrobic.....
honda crx vtec b16a1 90
dzieki
odrazu mowie ze niechce zrobic monstra. Ma byc to auto do poruszania sie po drodze a nie odrywajace sie od ziemi :>>>
oraz chce zrobic wlacznik trybu sport i normal
zalanczania sie turbiny w roznych momantach obrotowych....
jaki mechanizm bedzie porzebny???
apix odpada...
dzieki
"F YOU WANT YOUR AC KEPT - YOU NEED TO DO MOD'S TO YOUR
COMPRESSOR / SLIM FAN IS NEEDED - ETC ...."
Czyli, albo wkladasz jakiś wezszy wiatrak, lub po prostu przenieś go na druga strone jak to sie robi w chlodnicach. Co dalej to nie wiem.
oraz chce zrobic wlacznik trybu sport i normal
zalanczania sie turbiny w roznych momantach obrotowych....
jaki mechanizm bedzie porzebny???
mechanizm czytania ze zrozumieniem i mechanizm myślenia
a masz w ogole klime u siebie?
pamietaj, ze w 92+ chlodnica jest wąska i przed kolektorem wydechowym jest duuuzo miejsca. iVT ma szeroka chlodnice i nie gwarantuje czy w ogole to sie tam zmiesci bez zmieniania chlodnicy. o klime sie bedziesz martwil pozniej
wlasnie klime niedawno zakupilem :> ale jeszcze nie wstawilem.........
potrzebuje tylko do niej chlodnicy (skraplacza)
pod koniec wakacji chce zakupic te turbo i odrazu wlozyc klime.....
NIestety mieszkam teraz w uk.... 20 lece do polski 5 dni 2 dni wracam tu autkiem okolo 1900 kilosow......
pod koniec wakacji chce przyjechac i to zamontowac wszystko odrazu...dlatego chce rozwiazac problem narazie teoretycznie...... zeby nie miec problemow prkatycznych za wiele.....
a wiec tak.....
Pati.. Jeszcz nie...ale stoi w domciu ale bez chlodnocy skraplacza:<
Peter...z tego co czytalem apix ma krecenie do 8200 rev limit.... to mi juz wczesniej odradzali.....
hondata...??? jak to wlansie rozwiazac zeby turbo zakladajmy na trybie norm wlanczalo sie od 5tys/obr a na trybie sport od 3tys/obr (to tylko przyklad.....) co zastosowac? cos moze poradzicie z doswiadczenia???
dzieki :>
a co do tej chloddnicy... chodzi ci o chlodnice turbo klimy cy silnika? :> :>
jak to wlansie rozwiazac zeby turbo zakladajmy na trybie norm wlanczalo sie od 5tys/obr a na trybie sport od 3tys/obr (to tylko przyklad.....) co zastosowac? cos moze poradzicie z doswiadczenia???
z doświadczenia powiem, że nie jest to możliwe. turbo będzie się kręcić zawsze.
hondacrx, Hondata nie steruje Boostem, nią mozesz sobie dolac paliwa, zmienic zapłon i przesunąć rev. Do turbini potrzebujesz EBC.
Przeczytaj post Dominika o uturbianiu Hond:
http://hondatech.pl/viewt...der=asc&start=0
oki moze sie zawszwe krecic... w tymnkomplecie dolaczone sa nowe kolka czy one maja wplyna na obroty kompresora???? nie chce wylanczac turbo chce tylko zmienic czas zalanczania sie
Kólka kompresor turbo o czym my w końcu rozmawiamy
Chyba nie kminisz zasady działania turbosprężarek. Zestaw kręci się cały czasz jak spaliny napędzają turbine. Od pewnych obrotów spalin jest tyle i mają określoną energie że są w stanie rozkręcić wirniki z odpowiednią siłą i prędkością. Od tego momentu turbosprężarka pracuje w swoim zakresie pracy czyli wkońcu tłoczy nam powietrze z nadciśnieniem i możemy odczuć efekty w postaci większej mocy.
PS. te kółka w zestawie to lekkie odpowiedniki seryjnych kółek do paska napędu alternatora itd. Jak dobrze widze to w tym zestawie są regulowane kółka do rozrządu i tym będzie można się pobawić uzyskując efekty.
oto chodzi ze kolko kompresor jest podlaczone z kolkiem rozrzadu???? zgadza sie???? i czy to bedzie mialo wplyw jezeli je zminie oto mi hodzi w tym momencie
musisz wymienic kolko pasowe zeby podlaczyc sprezarke klimatyzacji, powinno pasowac takie z integry 90-91. nie wiem tylko jak to bedzie dokladnie wygladac bo integra ma i wspomaganie i klime, a b16a1 nie ma ni klimy ni wspomagania
b16a1 mialo klime w opcji :> ale bardo zatka kto kolwiek ja bral..oki dzieki za info
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl