ďťż

Wolf

Witam wszystkich

Mam taki problem, i juz szczerze nie mam siły do tego silnika

Zaczeło sie od obróconej panewki

nowy nominalny wal, panewki acl race pierscienie CTi

planowanie głowicy

uszczczelki aso

i teraz tak zaczal tymic i spalac olej ( bo czuc ) mozliwe ze pierscienie padly? po 1000 km ? ( bo tyle dopiero po zlożeniu nim przejechalem )

na zimnym silniku na biegu jalowym lekko dymi na jasno , dymi przy odpuszczaniu gazu na biegu np z górki , przy przyspieszaniu raczej nie dymi

głowica nie była robiona

ma ktoś jakas diagnize ? mogło wywalic uczszczelniacze zaworowe ?

z góry dzieki za odpowiedzi

pozdrawiam


trzeba było sie zając głowicą jak już robiłeś. Jak miałeś zdjętą głowice to sprawdzałeś czy zawory sie nie ruszają bo możliwe że prowadnice zaworów miałeś wyrypane i to też może być przyczyną brania oleju
a jak robiles dół silnika mierzyles owalizacje cylindrów ?
owalizacja nie była niestety mierzona


sprawdz jeszcze czy wszystkie podciśnienia masz wpięte. ja złozylem silnik było wszystko ok i coś robiłme pod maską. Przyjechał mój tata i chciałem mu pokazać jak jest świetnie, odpalam o hanka kopci, dodaje gazu kopci dalej, już sie załamałem a poprostu jedno z podcisnien chyba wchodzacych do przepustnicy było wysunięte. Wpiąłem i wszystko wróciło do normy. Sprawdz bo może to takie gówienko tylko
hmm troche dziwne ze tak miales

wszystko podopinane

mechanicy powiedzieli mi ze oni by jeszcze pojezdzili zeby sie wszystko ulozyło
jesli puszczasz gaz i dymi to uszczelniacze, piszesz ze glowica nie byla robiona, a uszczelniacze na zaworach wymieniales,?? pierscieniami kopci jak przyspieszasz, uszczelniaczami jak hamujesz biegami,
no własnie głowica nie była robiona, co za tym idzie uszczelniacze tez nie .
to jaki ty remont zrobiles?? to mozna powiedziec 1/3 remontu
wogole jak mozna nie oddac do mierzenia cylindrow??

to teraz zwalaj glowice i rob cala glowice, oszczedzanie sie nie oplaca

jeszcze zapytaj mechanikow jak ustawili zamki na pierscieniach

ile ci zjadlo oleju na 1000 km??
glowicy nie zwalaj bo pewnie byla planowana juz, uszczelniacze da rade wymienic bez zdejmowania glowicy, a jak mechanik Ci powie ze to niemozliwe to chce Cie na koszta naciagnac, wiec zmien na innego jesli wymieniles pierscienie, panewki, planowales glowice, i nowa uszczelka pod glowica, a uszczelniaczy nie robiles, to wymien tylko uszczelniacze i powinno pomuc, a tak jeszcze jak gruby126p1, sie pyta ile zjada oleju ??
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl