ďťż

Wolf

heja
sluchajcie mam taki problem, po jajcach z aparatem zaplonowym i wymianie cewski oraz modulu, zaczely sie jajca z momentem odciecia zaplonu. nie wiem czy to ma akurat z tym zwiazek, ale nic innego sie przy aucie nie dzialo wiec temat poruszam. Dziwnie to wszystko wyglada - raz odcina przy 7000 raz przy 7500, nigdy nie dochodzi do 8000 czy tez do odciecia przy 8200. Aparat byl wyciagny - ma to jakis zwiazek?? Nie wiem zaplon ustawic czy cus??
pozdro


Błędów w ECU brak, jak rozumiem?
tak bledow brak , check tez sie nie zapala , vtec sie wlacza
Hmm.
Może termostat?


może mieć, bo w aparacie może być czujnik prędkości obrotowej i delikatne przesunięcie może powodować błędny odczyt
zaplon mam wyregulowany - problem jest taki ze pow 7000rpm auto zaczyna sie dlawic, tak jakby nie mialo paliwa lub iskry (strasznie szarpie), POMOCY
Może rozrząd się przestawił...

Może rozrząd się przestawił...

ale to autko nie ciagneloby jak trzeba w calym zakresie obrotow chyba, a tu do 7 jest git a pozniej dupa

zaplon mam wyregulowany
mnie nie chodziło o zapłon tylko o czujnik prędkości obrotowej wału korbowego - może przy wyższych prędkościach nie dawać odpowiedniego impulsu i komp głupieje
Możesz wstawić wcześniejszą cewkę?

Możesz wstawić wcześniejszą cewkę?

wypalona
moglbym ewentualnie modul wstawic tylko czy to cos da??
spróbuj. nic nie kosztuje, skoro masz go na półce. może sie nie dogaduje ten nowy. rozumiem, że świeczki sa OK?
swieczki chyba ok - w koncu NGK IX Iridium po jednym sezonie narazie
jaki miales objaw ze naprawiales aparat co ci padlo?
padla mi kolejna cewka - czekam teraz na kopulke MSD i cewke MSD zewnetrzna i zobacze czy sytuacja sie poprawi.

prawdopodobna przyczyna byla juz zuzyta koncowka w kopulce - przez co nie bylo dobrego styku cewka - kopulka i wypalaly mi sie cewki. Tak wiec teraz skompletuje te graty i zobacze jak bedzie.

pytanko tylko czy ten problem mogl powodowac takie szarpanie na wysokich obrotach??
Mógł, miałem podobny objaw przez zepsuty moduł.
Mi tez własnie sie spaliła cewka i nie wiem czy kupic nowa czy uzywaną? mam civica 1,6vti 94r. i niektorzy twierdza ze taka cewka pasuje z kazdego civica 92-95r. prawda to? i ponoc skoro sie cewka spalila powinno sie rowniez wymienic to cos drogie w aparacie( jakis tam rozdzielacz czy cos takiego) bo nie wieadomo jaka byla przyczyna
polecałbym wymienic palec rozdzielacza i kopulke przy okazji. Moja cewka palila sie wpasnie przez kopulke
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl