ďťż

Wolf

Jak w temacie, jak ktoś jeździ na kablach bosha niech napisze czy jest wsio ok. Bo się zastanawiam czy kupić gdzieś w okolicznym sklepiku boshe, czy zamówić tu na forum przewody Vision?


ja mam takowe kable ale około 3 miesięcy także na razie działają ok
Ile te kable BOSCHa kosztuja ?
koło 180 zł



Ile te kable BOSCHa kosztuja ?
w okolicach 100zł do D
A czy ktos kojarzy firme SENTECH ?
to może ktoś potrafiłby porównać bosh/vision/ngk ? jak to się ma ?
NGk - najlepsze z tej trojki. Bosch jakosciowo taki sam jak Vision, tyle ze roznia sie estetyka i cena - Visiony drozsze i ladniejsze.

Edit:
Sentech - tani, a jak wiadomo nie ma tanio i dobrze
Ja jestem wyznawcą zasady "to nie ma wyglądać, tylko zapierdalać" Więc jeśli jakościowo kable bosha są dobre, to mogą wyglądać jak chcą
ngk bylyby najlepsze, z boschem roznie bywa, sa lepsze i gorsze, w roznych krajach je robia, nie wiadomo na co trafisz.
byle unikac firmy janmor - ich kable nie maja dobrej opinii
janmory w polonezach i maluchach dobrze sie sprawuja, a co najwazniejsze - sa tanie jak barszcz, wiec nawet oplaca sie je wymieniac co pol roku.

Osobiscie rozwazam zakup przewodow Harta ( taka hurtownia). Produkty sygnowane sa nazwa hurtowni, lecz w opakowaniach mozna znalezsc calkiem przyzwoitych producentow, np wiekszosc uszczelniaczy pod nazwa Hart robi Corteco, lozyska SKF, Optimal. Takze ciekawe kto robi ich kable
sentech to ja nie wiem gdize mozna zalozyc tak samo jak janmor... mialem i jedne i drugie w passacie z gazem (niby specjane do gazu sylikonowe bla bla) tak swiecily w nocy ze szok, 2 razy bardziej niz stare orginalne 20 letnie

do tego wykonanie koncowek tych co sie osadza w aparacie..tragedia nic to nie pasowalo, tanie mieso psy jedza..a czasami i one marudza
Ja mam kawałek czasu kable Boscha w EDku i jest w cipeczkę.
bosha mam u siebie elegancko jak kable a nie sa ani drogie ani tanie ok 100 za kpl
a mi BOSCHe po roku zaczely swiecic
Pany, a jak w ogóle spradzić czy na pewno kable do wymiany?

Bo osobiście mam taki problem, odpalam furacza, obroty jak na ssaniu, ale jak już zejdą do ok 1000rpm zaczyna auto chodzić jak jakiś muscle-car. A wskazówka obrotomierza zaczyna świrować, skacze jak głupia. Więc nie wiem, krokowy i przepustnica czyszczone i dalej to samo, obstawiam kable albo aparat zapłonowy?
jak masz tak za kazdym razem ze swiruje to podmien z kims kable, jak przestanie swirowac to kable do wymiany. to na poczatek mozesz zrobic, jak sie okaze ze nie kable to szukac innych przyczyn

Pany, a jak w ogóle spradzić czy na pewno kable do wymiany?


http://www.honda-crx.info...pliki/16-48.pdf strona 16-51
Krychu, świruje za każdym razem: jak odpalę zimne auto, obroty zejdą do jakichś 1100rpm zaczyna wariować wskazówka obrotomierza, ale jak unormują się już na w pełni rozgrzanym silniku, to wskazówka stoi normalnie.

Paco, dzięki, jutro sprawdzę jaki opór mają kable.
jak masz przebicie na kablach tzn izolacja jest juz stara to ja w nocy biore ala spryskiwac z czyms spirytusowym albo alko pod mache i na zapalonym silniku psikam zraszaczem kolo kabli jak izolacja jest kijowa to widac jak sie robia iskierki przebicie do masy
albo lapiesz reka i czujesz ( chociaz nie zawsze)

hehe wersja bardziej hardcore'owa
ja mam boscha i sprawują się bardoz dobrze. polecam

albo lapiesz reka i czujesz ( chociaz nie zawsze)
hehe, no dokladnie. jedną mokrą ręką łapiesz za kabel, drugą wkładasz do kałuży, a kolega daje do odcinki

kable boscha mam 4 lata, jeden ma mały zadziorek (tak jakby ktos ząbek wbił) do tego jakoś średnio pasują (mowa o czopkach na świece).
poza tym są super.
Nowa bania doszła Teraz na ssaniu mam obroty ~2300rpm, a jak się silnik rozgrzeje to falują, 800-2200 Sprawdzałem wężyki, wyglądają ok, krokowy i przepustnica czyszczone na jesień... czeka mnie zabawa Co do kabli, pomierzyłem i pokazało 6,7,10,10 kOhm, więc ok. Chyba aparat zapłonowy będzie winny wcześniejszemu świrowaniu wskazówki.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl