Wolf
mam takie pytanko do wasz czy ktoś może swapował B20A9 do civica 3 gen ? taki projekt ma powstac i chiałbym wiedzieć czy to możliwe ,, jakie problemy i tak dalej !! wielkie dzieki z góry / pozdro
W PL na pewno nikt czegoś takiego nie przeprowadzał. W US też nie słyszałem, ale wstawiali B16/B18, więc i B20 pewnie się da.
mysle ze da sie - problemy beda pewnie jak w kazdym swapie
na pewno wiazke bedziesz potrzebowac bo III gen to pewnie na gazniku
pytani tylko czy wstawienie tego ma sens :] chyba ze masz taki silnik niepotrzebny w garazu
b20a to parch ze starej pralki. nie ma nic wspolnego z b16/b18!
Ale akurat do lekkiej budy 3gena styknie, moment jest, moc też jak na taką masę nienajgorsza.
Poza tym, akurat z punktu widzenia ekonomii, coś takiego ma wielki sens. Bo przecież wkładanie silnika wartego x-razy więcej od całego auta to trochę bezsens, a właśnie to miałoby miejsce w przypadku swapa choćby B18C.
niech kupi uderzonego crxa 1g i przełoży silnik D16A1 - 130 koni i bezproblemowa instalacja...
ja sensownie widze takiego swapa tylko gdy ktos ma taki silnik zbedny lub za psie pieniadze moze miec - inaczej troche lipa - bedzie duzo rzezby. A suma sumarum to takie autko z tym silniczkiem mogloby VTi pojechac po calosci
na pewno latwiej bedzie zc1 z crx 1g, u nas jezdzi cos takiego i jest nawet na sprzedaz. tylko 10 KM mniej ale silnik lzejszy i mniejszy no i duzo latwiej go wrzucic. a ten civic byl na wtrysku? bo jesli gaznik to dochodzi troche roboty z paliwem
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl