ďťż

Wolf

Nie chce zapalić ale kreci rozrusznik wszystkie czujniki powkladane na swoje miejsce (chyba) paliwo podaje wiec kurde niewiem ktos tak mial ??


sprawdź rozżad, sprawdź czy dobrze podlaczylęs kable od swiec wogle sprawdź iskre narazie tyle
iskra jest ale jakas slaba kable byly podlączone razem w dalosci z aparatem zaplonowym i rozrząd jest git a nie pali awwwwwwwwwww
pompa normalnie podaje chceck gaśnie?? moze jakas masa nie podpieta ale to by chyba nie krecil silnik. mozesz jeszcze sprawdzic kompresje na cylindrach


a co to da ta kompresja jak sprawdze?? Moze jakos wplywac aha i tloki maja byc strzalkami do rozrządu??

tloki maja byc strzalkami do rozrządu
tak ma byc, napis IN do kolektora ssacego wiec strzalka wychodzi na rozrzad

komp sie normalnie zachowuje? w komorze silnika wszystkie kostki dobrze kontaktuja?
ja tez mialem ten sam problem, wina, pierwsza, zle podlaczone kable, ustaw pierwszy cylinder w gmp, tak jak bys rozrzad robil, zdejmij kopulke i zobacz czy palec znajduje sie na przewodzie od pierwszego cylindra, a drugi to mialem taki przypal ze pokazywalo ze mam z 20 litrow w baku, a byla pucha, zalalem 10 l i odpalil
a ja na start wlalem beny szczykawka do kolekora w momencie jak kumpel krecil rozrusznikiem i poszlo!
od strony kierowcy pod alternatorem-jak dobrze pamiętam- jest taka biała wsuwka do jakiegoś czujnika moze masz nie podpięte to??
oo dobra rada tak jak pusty24, pusty pisze, ja tez lalem paliwo do kolektora, i jak strzeli to masz kable pomieszane, a jak odpali na chwile i zgasnie to znaczy ze kable dobrze podlaczone a cos nie tak z paliwem, jak wogole nie strzeli ani nie odpali na chwile to wina braku iskry, lub slabej iskry, strzelic w wydech powinien albo odpalic na chwile

oo dobra rada tak jak pusty24, pusty pisze, ja tez lalem paliwo do kolektora, i jak strzeli to masz kable pomieszane, a jak odpali na chwile i zgasnie to znaczy ze kable dobrze podlaczone a cos nie tak z paliwem, jak wogole nie strzeli ani nie odpali na chwile to wina braku iskry, lub slabej iskry, strzelic w wydech powinien albo odpalic na chwile

no o to mi chodzilo

komp sie normalnie zachowuje?

no nie wiem jak przekrecam kluczyk to nawet nie mrugnie do mnie

iskre mam ale slabą i chwycil mi bląd czujnika 1 go cylindra raz odpalil to chodzil tak jak capek mojego dziadka

aha a ten przekaźnik pompy paliwa gdzie jest tylko po polsku i ludzko a nie z lewej strony kolumny kierowniczej bo tyle to ja tez wiem a znaleźć nie moge
musisz odkręcić schowek na monety, i tam pod deską powinna być przykręcona taka kostka


no nie wiem jak przekrecam kluczyk to nawet nie mrugnie do mnie

o diodzie z obudowy kompa piszesz zgadza sie? jezeli tak to tu szukaj przyczyny, jakas niepodlaczona masa, niekontaktujacy styk...

zobacz czy palec znajduje sie na przewodzie od pierwszego cylindra

hmmm czyli jak ustawic rozrząd to wtedy jak ten palec bedzie na wysokosci 1 cylindra czy tak? aha i ktory to jest pierwszy cylinder ten od rozrządu czy sprzęgła bo nie jestem jeszcze mechanikiem ale chyba zostane i literature napisze tylko o CRX-sie
pierwszy cylinder to ten od rozrzadu, polec sobie po kablu od pierwszego cylindra do kopulki i zobacz ktory to styk, np bedzie to ten na samej gorze, wtedy jak odkrecisz kopukle to i palec powinien sie znajdowac, tuz przed tym sykiem
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl