ďťż

Wolf

Witam, zacznę od początku. Najpierw był silnik H22A8 niestety uległ destrukcji, załozono silnik H22A5 przy czym w głowicy założono wałki od H22A8wraz ze sprężynkami reszta osprzętu jest od H22A8 między innymi komp/kolektor ssący i wydechowy. Niby wszystko jest ok zero błędów, zapłon ustawiony rozrząd też a na hamowni wypluło 162km, po mocniejszej jeździe w porze ciemnej widać że kolektor wydechowy się żaży od temperatury co jest nie tak, proszę o jakieś sugestie, dzięki.

i zawsze jak włączę silnik gdy jest zimny zapala się check od EGR.


sprawdz rozrzad

edit: teraz doczytalem ze ustawiony, ale mialem taki przypadek ze auto jezdzilo nawet niezle ale sie mocno grzalo i na gorze brakowalo mocy. przestawiony wydech o jeden zabek
Sprawdze jeszcze raz ale dopiero we wtorek jak wróce z pracy dam znać.
rozrząd albo aparat zapłonowy


A jeśli nic nie znajdziesz to sprawdź samochód z podobnym na ulicy, mi wyszło 163km na hamowni a na ulicy tłukę wszystkie "porównywalne" civiki z b16, b18 na głowę...
Kat jest? Bo jak się zapycha to też spada moc i grzeje się kolektor...
Dopier wróciłem z pracy, mam nadzieję że dzisiaj sie za to zabiore, a wydech jest cały przelotowy.

Okazało sie że wałki były dobrze ustawione, tyle ze nie było przesunięcie wał korbowy/wałki, widać ze Pentaqu ogarnia te sprawy, od poczatku stawiał na rozrząd, wielkie dzięki wszystkim za pomoc. Pojade znowu na hamownie potwierdzic wrażenia z jazdy, bo różnica kolosalna.
ptq sie zna bo mu powiedzialem . w h22 bardzo latwo zle ustawic rozrzad, przynajmniej takie mam wrazenie. w d16 dohc robi sie to duzo latwiej
Przy mojej obecnej wiedzy już sobie poradze, kiedyś musi być pierwszy raz a najlepiej eksperymentować na własnym aucie, grunt ze sie udało ogarnąć, jak się ida w czwartek jade powtórzyć hamownie, chociaz i bez niej widze ze auto zbiera sie o wiele lepiej. Wielkie dzieki za pomoc

Niestety porażka po wizycie na hamowni, po ustawieniu rozrządu wszystko jest ok do czasu aż silnik sie pożądnie rozgrzeje, im bardziej rozgrzany to traci moc, jedyne co wydaje mi sie dziwne to że przy odcięciu wskazówka obrotomierza leci poza skale pow. 9k a nie utrzymuje wartości 8k +/- 200obr. dodatkowo podczas jazdy da się wyczuć lekkie szarpania silnika jakby tracił iskre sporadycznie. Zamówiony nowy aparat zapłonowy zobaczymy za tydzień.

[ Dodano: 2009-10-19, 21:58 ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl