ďťż

Wolf

Witam wszystkich. Kurcze myśle że mi pomozecie. Przed zima mój rex naprawde potrafił latac zima samochud stał pod wiata pare razy go odpaliłem i to wszystko. Na dniach wiadomo pogoda sie zrobiła to i trzeba wyprowadzic bolid .

Przejechałem ze 100km tak do 3tys.
Potem kilka razy pod odcinke i szok rex niejedzie jak jeżdził przed zima
zawsze jak przelatywałem 5tys miałem róznice jakby VTEC sie załączył a tu lipa wszystko sie zrównało i nagórze juz tak nieciągnie.
Co to może by koledzy???


poczyszc filtr powietrza, przepustnice, krokowy, wyczysc swiece...
Przepustnica i krokowy czyściutki a świece maja może 1500km
tankowałeś już od tej pory? Zalej go jakimś lepszym paliwem, niech się zmiesza z tym starym, wyjeździj cały zbiornik i dopiero zalej do pełna nowym.


Po wyjechaniu po zimie miałem z 10l i ztankowałem dopełna zwykła 95 na shellu.
zobacz filt powietrza,mogl ci sie tez wydech zatkac tylko ze wtedy by ci wogole nie jechal
Błędów nie ma ? Check Engine nie świeci się ?
Jak naciskasz na gaz to masz takiego jakby laga/dziure zanim obroty wzrastają ?
Błędów niema chec sie niepali. Nie dziury zadnej niema wkreca sie ładnie ale przy
5tys zawsze była reakcja jakby vteca a teraz sie wyrównało od dołu do końca po tych 5 jakby chciał a niemóg coprawda niepowiem ze niejedzie wcale ale to nie to co było
to ze check się nie pali to nie oznacza że nie ma błędów, sprawdzałeś na kompie czy dioda nie mryga? Jedź na hamownie i zobacz co Ci wyjdzie może Ci się tylko wydaje.
no kompie diotka mryga ale cały czas równiutko i bez przerwy

no kompie diotka mryga ale cały czas równiutko i bez przerwy
no to sam sobie odpowiedziałeś
masz jakiś błąd
nie powinna mrygać
tylko raz po przekręceniu kluczyka i koniec
to blad nr 1 heh ;p

[ Dodano: 2010-04-06, 10:54 ]
A jaką sonde zakupić do D16Z5? Tak wiem, że 1 żyłową NGK, ale wg. katalogu NGK:

http://www.ngkntk.pl/inde...=HONDA&m=CRX+II

A takiej na allegro nie ma, dokładnie o tym numerze.

A jaką sonde zakupić do D16Z5? Tak wiem, że 1 żyłową NGK, ale wg. katalogu NGK:

http://www.ngkntk.pl/inde...=HONDA&m=CRX+II

A takiej na allegro nie ma, dokładnie o tym numerze.


NGK ma następujące oznacznie : OZA401-E57
czyli ta pierwsza
NAZGUL,

Yyy, to chyba każdy umie wywnioskować.

Pytanie skąd wziąć tę, bo na allegro jest tylko ta druga.

Ktoś wie?
zamów w IC
ale z tego co wiem to ori w ASO jest tańsza niż NGK
Ooo. Cenna informacja. Dziękuję

Ooo. Cenna informacja. Dziękuję

znalazłem rachunek z HONDA DUMNICKI ASO BYTOM

sonda - OZA624E5 - 151,27zł brutto
Ja sobie kupiłem kilka tyg temu na allegro taka sonde:
http://allegro.pl/item951...niwersalna.html
Błędu nie ma i spaliny juz tak wachą nie zalatują, koncowka wydechu nawet znaczaco mniej okopcona, wiem, bo zmienialem tez wydech przy okazji i mialem nowa czystą.
Dalem za nia ok 80zl z wysyłką.
sonde zwykla z allegro uniwersalna kupuj. tanio i latala u mnie 4 lata az silnik wymienilem.

a pozatym co ma sonda do tego ze fura nie ciagnie? bo tak sie zakreciliscie wokol tej sondy jakby to bylo cos istotnego.
Czyli koledzy jak na kompie dioda mryga cały czas to jest to błąd z sada ? ale czek mi sie niepali jak juz odpale.
Spojrz na stronie glownej masz manula i opis bledow jak je sprawdzic. Jesli caly czas po przekreceniu kluczyka w zaplon i na zapalonym mruga dioda na kompie raz w odstepach ok sekundy to blad sondy.

[ Dodano: 2010-04-06, 19:33 ]
Ok koledzy bład sady jest ale podobno sonda ma wpływ na kompa i sterowaniem praca da silnik do 4.5 tys. a numnie zdoły jedzie ok aproblem zaczyna sie od5 kiedy dohc powinno rozwijac skrzydła. Czy jest to prawda co syłyszałem?????
Może banalne,ale sprawdź czy nie trzyma jakiś zacisk hamulcowy po takim długim postoju.Wystarczy że lekko trzyma i lipa....
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl