Wolf

witam
moj problem jest taki ze zbyt czesto musze zmieniac zarowki od swiatel mijania

dokonalem pomiaru miernikiem
oto moje pomiary

na akumulatorze
bez swiatel: 14,57
ze swiatlami: 14,52

na zarowkach 14,08

dodam ze dzis znowu przepalila mi sie moja zarowka a sprzedawca mowil ze te sa najlepsze jakie posiadaja z serii H7 wiec jestem nie pocieszony bo powinna dzialac minimur rok a nie jak w moim przypadki max 2miesiace (marki osram)

jak to naprawic??
prosze o pomoc

dodam ze moj brat jezdzacy peugeot'em 106 jezdzi na zarowkach ponad poltora roku i mial nastepujace odczyty:

na akumulatorze:
bez swiatel: 14,58
ze swiatlami: 13,4

na zarowkach 13,08
czyli spadek o ponad 1,5V

tez tak chce i uprzedam ze nie bede samochodu zmienial

ps mam honde accort VIgen z 1999 roku z grudnia
ps prosze nie pisac zadnych informacji typu zmien zarowki na... lub ja jezdze na zarowkach .....i jest dobrze bo przyczyna lezy po stronie elektryki a nie zarowek


Regulator napiecia jak jest walniety,to na "-" i na "+".Sprawdz seryjne ladowanie.
seryjne ladowanie ?
to pojecie nic mi nie mowi
jestem laikiem wiec prosze o dokladniejsze wskazowki co mam robic
chodzi mi o fabryczne,katologowe wartosci
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl