Wolf
witam
moze pomozecie mi bo mam mega problem i staram sie go rozwiazac juz do 2 tyg. i dalej stoje w miejscu.
moje auto to jajko eg4 ze swapem b16t.
po zrobieniu orurowania wszystko bylo ok wrucilem do domu i na drugi dzien juz auto nie odpalilo a jak odpali to strasznie go zalewa.
wymienilem i sprawdzilem doslownie wszystko
kable swiece aprat kopulke wtryski rozrzad podcinienia regulator paliwa pompe map sensor nawet u dominika bylem na resecie hondaty
sytulacja jest taka ze auto odpala i dajac lekko gaz zalewa go ale moge go wkrecic na obroty natomiat jak dam mocniej gazu to tak go zaleje ze gasnie.
dzisiaj zobaczylem rowniez ze odpinajac wtyczke od TPS nie pokazuje sie check engine i nie ma zadnej roznicy w dzialaniu silnika czy wtyczka jest wpieta czy nie jest wpieta.
jak myslicie moze to byc powod zalewania go.
i czy moglo dojsc do uszkodzenia kompa ze on nie pokazuje tego bledu? bo inne pokazuje.
moze masz zamieniona wtyczke TPSa z MAPem?
wtyczki sa ok. napiecie na tps tez jest ok.
jakies inne pomysly
Wtryski z czego? Resistor box został czy wyjęty?
pisalem ze auto dojechalo do domu a na drugi dzien juz nie odpalilo
wtryski 560 z evo rezystkor jest.
a jaki zapłon? może za słaby i ma dosyć?
dzisiaj zobaczylem rowniez ze odpinajac wtyczke od TPS nie pokazuje sie check engine i nie ma zadnej roznicy w dzialaniu silnika czy wtyczka jest wpieta czy nie jest wpieta.Sprobuj na innym ecu tylko przekrecic stacyjke aby poszła diagnostyka. Jesli wywali błąd obwodu tps to odpowiedź masz gotową.
sprawdzilem tps miernikiem i jest ok bo sygnal po zaplonie jest 0.5v i naciskajac pedal gazu rosnie az do 5v przy maksymalnym otwarciu
dominik mi wczoraj powiedzial zebym tak samo sprawdzil mapsensor.
i po zaplonie 3barowy map powinien miec 1.6v a moj mial 0,66v
wiec zmienilem na nowy map i teraz pokazuje 1.6 tak jak byc powinno. bylem pewien ze juz da rade odpalic i dupa. teraz juz wogule nie odpala a swiece odrazu sa strasznie zalane paliwem (wtryski 560). i teraz pytanie czy prawie nowe swiece denso irydium -2 stopnie mogly sie zepsuc od ciaglego ich czyszenia. bo wykrecajac swiece jakas tam iska jest jak krece rozrusznikiem. ale nei wiem czy ona daje poprostu iskre w cylindrach parzadna.
[ Dodano: 2008-04-29, 18:02 ]
ogólnie Irydówek nie powinno sie czyscic szczotka , spróbuj na seryjnych wyeliminujesz następną niewiadoma
kolejna niewiadoma wyeliminowana. podpiolem kompa z kolegi auta ktory ma taki sam setup i fura nieodpalila wiec komp i hondata sa ok.
rozrzad? regulowane kolka sie nie przestawily?
Osobiscie sprawdzilbym jeszcze:
-zaloz seryjne wtryski, seryjny MAP Sensor i odpal na jakims seryjnym komputerze P28/P30
a ja dalej uważam że jeżeli masz seryjny zapłon to zainwestuj i będzie z głowy, ja długo szukałem problemu aż siew ten sposób rozwiązał
a co ma do odpalenia zaplon seryjny nie seryjny. dawka paliwa na wolne obroty zawsze jest taka sama bez wzgledu na to jakie masz mody w silniku.
i zaplon masz około 16-20 przed gmp.
przy starcie masz podcisnienie a nie nadcisnienei wiec moc iskry tutaj nie ma znaczenia.
auto ma palic i juz.
moze padl regulator cisnienia paliwa?
majlo nie napisał wiec wyjasnie nowy map sensor + swiece zalatwily sprawę auto smiga jak należy
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl