Wolf
witam jestem po zakupie b18 c4 w budzie mb i jest taki problem na wolnych obrotach na ciepłym silniku obrotek wskazuje tak koło 300obr, po wciśnięciu na maxa gazu najpierw go muli potem sie wkręca ale jest to porównywalne np do d13 bardzo wolno
rozpędzić sie na 2 biegu nierealne. wymieniłem filtr paliwa , wyjełem wkład filtra pow , wymieniłem swiece, kable, aparat zapłonowy, przestawiałem zapłon(było tylko gorzej), w/w zmiany nic nie dały i na zimnym i na ciepłym nic lepiej świece są czarne więc wygląda że silnik zalewa, co radzicie?
map sensor sprawdz, napiecia jkie tam ida itp
map sensor sprawdz, napiecia jkie tam ida itp to musze sobie sprawic miernik kurcze
więc jutro sie okaże
dzieki za podpowiedz
Nie wiem czy wniose cos nowego ale u mnie w d16a9 mialem to samo obroty 200-300 na rozgrzanym , i jak gwaltownie gazu to pierw przydusi ze prawie zgasl , a dopiero potem ciagnie , obroty wyregulowalem przy przepustnicy , a z druga usternia nadal nic nie zrobilem ale moze to byc od tego , ze gdzies spod kolektora ssacego zasysa mi powietrze , a do tego mam stozek bez zabudowy i moze za duza fala powietrza i go przydusza ;p ale nagadalem
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl