Wolf
Witam !!! i proszę o pomoc bo pomysły mi się juz skończyły.
Przeniosłem bazę z Symfonii KiP (nie SQLową) z serwera ze starej domeny na serwer w nowej domenie. Oczywiście stacja robocza jest juz w nowej domenie. Zarówno na starym serwerze jak i na nowym baza zamapowana była jako dysk P:\baza.
Po podłączeniu bazy w programie pojawia się komunikat że bazka podłączona jet OK ale przy próbie zalogowania do KiP pojawia się komunikat błąd 94: brak uprawnień do bazy p:\baza. Dziwne bo user ma pełne prawa (full wypas) do katalogu z bazą. Co dziwne jak przegram bazę na dysk lokalny D:\baza - wszystko jest OK ale jak na dysk sieciowy p:\baza - krzyczy o prawa ???!!!! Czy któś może miał podobny problem i może pomóc ???
A jaki jest system na stacji i serwerze ? Używacie Pervasive ?
Na serwerze jesr Win2003 a na stacjach Win XP i nie używamy Pervasive.
W Helpie piszą to:
Przyczyną może być:
1. Próba otwarcia lub utworzenia pliku w katalogu bez niezbędnych uprawnień. Btrieve respektuje sieciowy system uprawnień.
2. Stacja robocza odłączyła się od serwera, a aplikacja próbuje otworzyć plik na tym serwerze.
3. Próba jednoczesnego dostępu do pliku przez NetWare Btrieve (NLM lub VAP) i Btrieve for Windows.
4. Plik bazy danych ma atrybut READ ONLY (tylko do odczytu).
Proszę spradzić czy na dysku siecowym może Pan z konta użytkownika założyć plik. Proszę także sprawdzić prawa do plików, bo po skopiwaniu z serwera na serwer, właścicielem plików może być admin i inni mogą nie mieć praw do nich.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl