Wolf
Witam
Jestem trochę zagubiony po wymianie płynu w układzie chłodzenia.Jako laik wymieniając płyn wykręciłem chłodnice i odczepiłem węże jak zlała sie woda to jeszcze dmuchałem w górną rurę a zdolnej leciała woda z wyrównawczego wsysałem wszystko szczy kawką załorzyłem z powrotem wszystko powoli lejąc płyn zimowy zapełniłem chłodnice odpaliłem na chwilkę na włączonym na maxa ogrzewaniu zgasiłem dolałem troszkę potem znowu to samo dolałem jeszcze mniej.
Później już był ful przejechałem jakieś 15km przerwa auto ostygło ale woda w chłodnicy na maxa siedzi wiec zrobiłem znowu 15km znowu to samo woda na maxa i nic nie przelało się do wyrównawczego.Dziś troszkę przydusiłem ostygł i znowu nic nie dolałem jak wróciłem z pracy to Górna rura była nagrzana na maxa i ciężko było ją zdusić ale dolna zimna jakby w ogóle woda w niej nie szła CZY COŚ SKOPAŁEM CZY ZAPOWIETRZYŁEM UKŁAD ZNISZCZYŁEM POMPĘ ???????A MOŻE TERMOSTAT SIADŁ??????? a do wyrównawczego nie dolewałem płynu jest pusty.
Boje się że zatre silnik
a wskaźnik temp co pokazuje?
dolej do wyrównawczego żeby był w nim płyn i odpowietrz układ odpowietrznik jest za aparatem zapłonowym w obudowie termostatu
zapowietrzony układ, tak jak piotrwicha, napisał. odkręc śrubę pod aparatem i wszystko wróci do normy
czy można odpowietrzyć D16Z5 bez odkręcania zapieczonej śrubki.K.......wa tak ugrzęzła w bloku że muszę rozwiercać a w tedy cały syf wpadnie do środka czy jest na to iny patent przód na górce i nagrzewnica otwarta na maxa albo nie wiem ............
POMOCY
odkręć korek chłodnicy i zapal auto, niech chodzi dopuki nie zacznie wypluwać płynu i patrz czy bąbelki lecą . ja tak zawsze odpowietrzam i jest OK
na równym podłożu???????????
tak
OK ZROBIONE WIELKIE JESZCZE RAZ WIELKIE DZIĘKI freerider.crx
kaczorzgr
piotrwicha
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl