ďťż

Wolf

mam problem tego typu wymieniłem pierscienie wlałem benzyne w tłoki i ucieka czego to moze byc przyczyna zle załozyłem pierscienie czy cylindry są owalne ? i czy bawic sie w dalszy remont czy lepiej kupic nowy silnik?


może sie nie znam ale...
od kiedy wymienia sie same pierścienie? jakim cudem ma być szczelnie jak cylindry są owalne a pierścienie okrągłe takim zabiegiem tylko rozszczelniłeś silnik..
honowanie cylindrów
nadwymiarowe tłoki
nowe pierścienie
itd...
Wsumie nie napisał czy sa owalne tylko co może być tego przyczyną, więc spokojnie Paweł Tak czy inaczej chyba czeka cie nadwymiarowy tłok

Dla informacji podam Ci że u mnie było szczelnie ale pierścień olejowy sie nie spasował do owalizacji i pali mi olej po remoncie Wybór należy do Ciebie Jeśli robisz dalej to +- będzie Cie czekać wydateg 1500 zł za nowe tłoki, pierscienie i zrobienie na cylindrach wymiar
Paweł, ja wymieniałem same pierścienie + uszczelniacze i nic nie ubywa... Po prostu trzeba pomierzyć blok średnicówką i sprawdzić czy głowica jest szczelna i wiadomo co trzeba zrobić...

bobs1, a już dotarłeś silnik itp?? Czy po prostu założyłeś tłoki z pierścieniami i testujesz wlewając bene?


zlozyl dol, i wlal benzyne pewnie, i scieka, zawsze bedzie sciekac, bo zamki sie nie domykaja na zimnym i Ci przelatuje, lepiej wlej olej na tlok, i zobacz po jakim czasie scieknie
użycie nowych pierścieni do pracy na nierównej gładzi cylindrów to tak jak chodzenie w używanych cudzych butach
po dobrym dotarciu (czyt. pelen but ) musi chodzic jak nie sa mocno zoowalizowane
no niby cylindry są w dobrym stanie tak mi powiedział znajomy mechanik bo patrzył
jak na moje to skoro są nowe pierścienie,a tuleje nie ruszane zupełnie to jak od razu ma byc szczelny silnik?? jak myślisz czemu służy jego dotarcie ??

patrzył patrzyc, a mierzyc to dwie rozne opcje
Ja tez jestem tego zdania coPifPafSratatata, nie widzialem jeszcze pierscienia, ktory po procesie produkcji bedzie mial gladkie powierzchnie, i bedzie dolegal do cylindra. Po pierwsze pierscien pierscieniem, ale jak zimny tlok to jest owalny, dopiero jak sie rozgrzeje to zaczyna byc okragly, i jego czesc pierscieniowa tez zaczyna lepiej sobie chyba radzic z uszczelnieniem

zlozyl dol, i wlal benzyne pewnie, i scieka, zawsze bedzie sciekac, bo zamki sie nie domykaja na zimnym i Ci przelatuje, lepiej wlej olej na tlok, i zobacz po jakim czasie scieknie

Dokładnie tak myślałem... więc tak jak wyżej to normalne Obstawiam że dotrzesz i będzie ok. A benzyna i tak wcześniej czy później by uciekła nawet z dotartego... Albo odparowała
dzieki panowie za podpowiedzi mam nadzieje ze bedzie ok w przyszłym tygodniu włożę silnik to sie okażę czy będzie ok
toć wiadomo ze przeleci bo zamkami leci, i na dodatek odparuje juz nafta bylaby lepsza do tej proby
Daj do pomierzenia cylindry komuś kto sie dokładnie na tym zna i ma do tego sprzęt Lepiej mieć 100% pewność niż skończyć tak jak ja ale spoko póki większość mocy pozostała po remoncie to i po 2 latach da sie przyzwyczaić do spalania oleju
bobs1, skladaj silnik i zdawaj relacje jak sie zachowuje. Szkoda, ze nie bedzie pomiarów owalizacji obecnych cylindrów.
atom1, ściągałem już pare głowic rozbierałem silniki i składałem z powodzeniem. Powiem Ci jedno- jak nie wiesz nie pisz nic

Benzyna , nafta powinny chwile pozostać na tłoku mimo wszystko. I na dotartym silniku to nigdy nie powinno mieć miejsca żeby było widać jak benzyna ucieka. Nikt nie napisał po jakim czasie się tak dzieje , jeśli w pare sekund to efekt wiadomy. Dla mnie to trzeba by go dotrzeć.
Kumpel miał tak samo robione w mazdzie (miał taki zuzycie że pierscienie byly grubosci paznokcia -więc też owal) i jakoś teraz oleju przy bucie nawet nie pali.

Tyle ode mnie.
dobrze tato )) majac 19 lat mogles rozbierac i skladac wiele silnikow- ale od komara, to fakt nikt o tym nie napisal jaki czas minal, ja stwierdzam fakt- ze ucieknie, a ty od razu ze nie- no jak nie jak tak

dobry kumpel ) jak na jaja daje nowe pierscienie i je dociera na jajka

panewki tez tak dotarl ? ze zalozyl nowe do starego nieszlifowanego walu gratuluje!
redbul chcial czy nie chcial, pierscien nie uszczelni benzyny, nie ma szans, zawsze bedzie sciekac, tyle ze moze byc tak ze jest ryska na cylindrze i bedzie szlo szybciej, a jak w miare dolega, to troche wolniej, jak bys przesunol tlok na GMP albo DMP czy na srodek, to i tak zasze inaczej bedzie uszczelniac. pierscien nie tylko uszczelnia, nawet jak masz dobre, a wyrobione rowki, to Ci bedzie sciekac szybciej, mimo ze pierscien dobrze dolega do gladzi. wiec bywa roznie z silnikami
panowie właśnie kończę składać silnik jutro go wsadzam w ramę i wszystko bedzie jasne co do tych pierscieni a napisze mi ktos jakim najlepiej olejem zalać i ile trzeba km zrobic zeby dobrze dotrzec ?
jedni mowia ze zalewac olejem docelowym, inni ze mineralnym, fabrycznie hondy byly zalewane mianeralem, bo wtedy nie bylo jeszcze innych olei, o dobrych wlasciwosciach, ja bym osobiscie zalal albo mineral, albo polsyntetyk. Km ile trzeba zrobic, to roznie zalezy jak sie jezdzi, ja bym docieral w ten sposob ze przez pierwsze 500 km spokojnie do 3-4 tysi, wymiana oleju i filtra, i znowu 500 km, ale juz do czerwonego pola bym dokrecal, ale nie z gazem w podlodze, tylko powolutku dokrecac az sie wkreci na te 7 tysi, i bieg, i tak dobrych kilka razy, lepiej docierac tez na wyzszych predkosciach obrotowych, bo silnik do tylko 3 tysi pracowac nie bedzie a do konca, wiec docierac w calym zakresie obrotowym, tyle ze nie z gazem w podlodze, i bez obciazania silnika. po 1000 km wymiana znowu i zalac czym tam trzeba, i pozniej bym wymienil olej jeszcze po 5 tysiach, bo okres docierania moze trac roznie, to juz zalezy do wytrzymalosci czesci, i od samego procesu. a to ze krecisz silnik do 7 tysi to nic nie szkodzi (oczywiscie bez podlogi, tylko delikatnie) bo jak ma chodzic to bedzie chodzil, a jak ma sie rozsypac to sie rozsypie
witam. no własnie dzis odpaliłem mojego rexa jak na razie jest ok jakis mały dymek leci z rury ale chyba to normalne jutro juz zaczne powoli go docierac i sprawdze czy cos oleju ubywa.A i jest kolejny problem tego typu ze dałem koło zamachowe do odchudzenia i mi sie wydaje ze go chyba zepsuli bo silnik ma jakies dziwne drgania

[ Dodano: 2010-04-29, 13:09 ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl