ďťż

Wolf

witam jak w temacie mam problem z saniem tak po krotce to go nie mam wogole
itak zwracam sie z prosba o pomoc w czym moze tkwi problem???

zgory dzieki wszystkim


Sanie? Gdzie sanki?

A może mówisz o ssaniu Podpowiem, że masz niemal na 100% silnik na wtrysku, tak więc typowego ssania nie uświadczysz. Jeśli dobrze rozumuje, to ECU kontroluje u nas krokowcem i to on odpowiada za podwyższone obroty na zimnym.

Zgory
wyczysc krokowy
ale ale
u mnie d 16 a 9 w solu [bez sondy] jest niestety tak: po odpaleniu silnik wskakuje na 2500 do 3000 obrotów sam na ssaniu niszczy sobie panewy a po delikatnym rozgrzaniiu trzyma ok 800 obr/min
więc CO JEST NIE TAK
pomocy
a może do dolot na stożku ?
a może brak sondy podobno ma być a nie ma to znaczy jest w kolektorze ale wenżoidy nie ma


no dolkadnie chodzi mi o obroty na zimnym silniku sorki za literowke
a moze ma ktos foto ze zdjeciem gdzie ten krokowy sie znajduje ??

gdzie ten krokowy sie znajduje ??

z tylu kolektora ssacego po lewej stronie

sprawdz czy samo cieglo od ssania chodzi, moze sie zacielo

bez przesady 2500-3000obr tak powinno byc
obroty obrotami
ale co z tą sondą powinna być w solce 92 rok d16a9 czy też nie ??
w edku nie bylo a to przecież ten sam silnik .... albo i nie ...
2500-3000 tysiace obrotow po odpaleniu to norma, rexy tak maja, w zime to pamietam jak odpalalem przy grubo ponad -10 to bylo okolo 3800, prawie 4 tysie. silnik dazy do jak najszybszego rozgrzania sie, a rozgrzewa sie poprzez wlasnie wysokie obroty
no to mi nigdy nie przekroczylo 2 tysiecy na zimnym
w d16a9 nie ma sondy
u mnie wchodzi na ok 2600 potem delikatnie spada do 2200, kazdy z rexow ktore robie tak ma

zreszta nie tylko w rexach ale i w innych autach tak jest
też tak miałem
wyczyść krokowego i wszystko powinno być w normie
obroty powinny być takie jak pisze gruby
krokowy jest z tyłu za kolektorem ssącym
przykręcony na 2 śruby na klucz 14
idą do niego 2 wężyki z płynem chłodniczym które musisz też odłączyć
musisz tez odpiąć kostkę od niego
jak już czyścisz krokowego to wyczyść sobie tez od razu przepustnice
najlepiej chyba wyczyścić benzyna ekstrakcyjna lub czymś w tym rodzaju
pozdro

przykręcony na 2 śruby na klucz 14

na 12 , reszta tak jak wyzej napisane

na 12 , reszta tak jak wyzej napisane
właśnie nad tym zastanawiałem i nie bylem pewny
dzięki za poprawienie
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl