Wolf
witam jak w temacie mam problem z saniem tak po krotce to go nie mam wogole
itak zwracam sie z prosba o pomoc w czym moze tkwi problem???
zgory dzieki wszystkim
Sanie? Gdzie sanki?
A może mówisz o ssaniu Podpowiem, że masz niemal na 100% silnik na wtrysku, tak więc typowego ssania nie uświadczysz. Jeśli dobrze rozumuje, to ECU kontroluje u nas krokowcem i to on odpowiada za podwyższone obroty na zimnym.
Zgory
wyczysc krokowy
ale ale
u mnie d 16 a 9 w solu [bez sondy] jest niestety tak: po odpaleniu silnik wskakuje na 2500 do 3000 obrotów sam na ssaniu niszczy sobie panewy a po delikatnym rozgrzaniiu trzyma ok 800 obr/min
więc CO JEST NIE TAK
pomocy
a może do dolot na stożku ?
a może brak sondy podobno ma być a nie ma to znaczy jest w kolektorze ale wenżoidy nie ma
no dolkadnie chodzi mi o obroty na zimnym silniku sorki za literowke
a moze ma ktos foto ze zdjeciem gdzie ten krokowy sie znajduje ??
gdzie ten krokowy sie znajduje ??z tylu kolektora ssacego po lewej stronie
sprawdz czy samo cieglo od ssania chodzi, moze sie zacielo
bez przesady 2500-3000obr tak powinno byc
obroty obrotami
ale co z tą sondą powinna być w solce 92 rok d16a9 czy też nie ??
w edku nie bylo a to przecież ten sam silnik .... albo i nie ...
2500-3000 tysiace obrotow po odpaleniu to norma, rexy tak maja, w zime to pamietam jak odpalalem przy grubo ponad -10 to bylo okolo 3800, prawie 4 tysie. silnik dazy do jak najszybszego rozgrzania sie, a rozgrzewa sie poprzez wlasnie wysokie obroty
no to mi nigdy nie przekroczylo 2 tysiecy na zimnym
w d16a9 nie ma sondy
u mnie wchodzi na ok 2600 potem delikatnie spada do 2200, kazdy z rexow ktore robie tak ma
zreszta nie tylko w rexach ale i w innych autach tak jest
też tak miałem
wyczyść krokowego i wszystko powinno być w normie
obroty powinny być takie jak pisze gruby
krokowy jest z tyłu za kolektorem ssącym
przykręcony na 2 śruby na klucz 14
idą do niego 2 wężyki z płynem chłodniczym które musisz też odłączyć
musisz tez odpiąć kostkę od niego
jak już czyścisz krokowego to wyczyść sobie tez od razu przepustnice
najlepiej chyba wyczyścić benzyna ekstrakcyjna lub czymś w tym rodzaju
pozdro
przykręcony na 2 śruby na klucz 14na 12 , reszta tak jak wyzej napisane
na 12 , reszta tak jak wyzej napisane właśnie nad tym zastanawiałem i nie bylem pewny
dzięki za poprawienie
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl