ďťż

Wolf

Witam

Mam taki problem z silnikiem, ze czasemi jak chce przyspieszyc to samochód nie przyspiesza tylko sie "muli" lub przyspiesza ale bardzo wolno. Mam nowe przewody NGK I Swiece. Przed wymiana było tak samo, gdzies od miesiąca tak mam. Jak na luzie dodam gazu to wchodzi na obroty, ale jak jade na biegu i dodaje gazu to tak mi sie dzieje. Moze to jest zwiazane z Sonda na kolektorze lub z przepływomierzem?

Miał juz ktos taki problem?


Sprawdź sobie czy rozrząd masz dobrze ustawiony.
To nie rozrzad bo tak jest nie cały czas tylko czasem jak jade, w czasie przyspieszania przyspiesza a nagle nie wchodzi na obroty na pare sekund i zaraz znowu przyspiesza. Ciezko mi tak jezdzic bo nie wiem czy wyprzedze auto czy nie wkoncu.
Sprawdz czy nie haczy przepustnica czy się nie blokuje linka na kolektorze. Od tego bym zaczął.

Zakładam że filtr paliwa i węzki się nie przypychają


To nie to bo gaz mam cały czas do oporu jak przyspieszam i za chwile własnie sie muli jakby brakowało mu paliwa, zaraz znowu przyspiesza a gaz mam cały czas w tej samej pozycji czyli do oporu. Silnik nie przerywa.
kompułke zobacz czy styki nie brudne lub wypalone
Ja kiedyś miałem podobnie. Pomogło zalanie jakiegoś konkretniejszego wysokooktanowego paliwa (w moim wypadku był to V-Power Racing) i troszkę ostrzejsza jazda. U mnie przyczyną było prawdopodobnie zasyfione przewody paliwowe.

Zakładam że filtr paliwa i węzki się nie przypychają

no wlasnie - a jak z tym jest
Kopułki nie patrzyłem ani filtra paliwa
patrz filtr..bo mało kto go zmienia tak naprawdę....niby jest stosunkowo drogi i ciężko się go wykręca( tak mówią..ale to nie prawda)...w rezultacie możesz mieć filtr sprzed 10-lat..który ma szczątkowy przepływ i autu brakuje "prądu"...a tak wogóle wcale nie jeżdzę najszybciej...tylko czasami jak mam możliwość sprawdzam co rex potrafi. ja mam totalną serię...no może poza hamulcami...bo zacząłem od tuningu tego elementu....jakoś tak mi było po drodze...bo nie chcę skończyć na jakimś anonimowym drzewie..Mam patent na seryjne hamulce..niedrogi a skuteczny ..jakby co pytać . Pozdrawiam.
Przylacze sie do teamtu.

U mnie problem z przyspieszeniem jest taki:
-od 0 do 3000 tys leci jak strzala
-potem jest chwila zamuly ( obroty rosna i przyspiesza ale bez porownania wolniej niz przed sekunda)
- gdy "mulac sie" dociagnie do 4000-4200 obrotow znowu dostaje skrzydel i cisnie do 8000 az milo

Jakies lekarstwo?

W sobote poczyszcze silnik krokowy i przepustnice ( profilaktycznie) moze cos pomoze.
mam tak samo.. mysle ze to moze byc wina zle ustawionego zapłonu
Wczoraj miałem tak ze przejechałem 5 km normalnie, a za chwile cała droge 10 km sie doczłapałem bo nie chciał przyspieszac. Jakby było cos zapchane, przewody lub filtr to myśle ze na luzie by nie wchodził na obroty.
Jeśli po kupnie CRX nie zmieniałeś filtra paliwa to zmień dla zasady, że zmienia się wszystkie filtry. Najlepiej ASO (150zł) bo zamienniki potrafią mulić od nowości (dając podobne objawy jak opisane w tym wątku).

U mnie problem z przyspieszeniem jest taki:
-od 0 do 3000 tys leci jak strzala
-potem jest chwila zamuly ( obroty rosna i przyspiesza ale bez porownania wolniej niz przed sekunda)
- gdy "mulac sie" dociagnie do 4000-4200 obrotow znowu dostaje skrzydel i cisnie do 8000 az milo


ja mam dokładnie to samo, i jak odłonczyłem czujnik położenia przepustnicy to mulenie przeszło i przyspiesza cały czas tak jak powinna, wymieniałem już 2 razy ten czujnik i na każdym jest to samo i niemoge dojść co to jesta napewno te czujniki były dobre co zakładałem.Narazie jeżdze z odłonczonym zeby sie nie wkur.....

dodam jeszcze że wymiana filtra paliwa, świec,kopułki,przewodów nie pomogło
wydaje mi sie ze odlaczenie czujnika przpustnicy to nie jest rozwiazanie problemu. trzeba wykombinowac cos innego lecz co to nie mam zielonego pojecia. ja przeczyscilem przepustnice, silniczek krokowy ale to nie zmienilo stanu rzeczy.

Miał juz ktos taki problem?

Na komputerze jak błąd wywala nr 7 to problem z przepustnicą ja tak mialem zdemontuj przepustnice wyczysc ją dobrze i styki od czujnika i najlepiej zatankuj na bp 98 do pelna i jazda powinno pomóc

Lub zobacz na aparat zapłonowy czy masz dobrze ustawiony bo z tego co piszesz to może być rozlegulowany też to miałem i te same objawy to znak że jak ci sie czujnik wału nagrzeje to zamula czyli ze może ci siadać powoli aparat zapłonowy

A 98 paliwo dlatego że ma tam jakieś właściwości czyszczące
Czujnik położenia przepustnicy - TPS - błąd n7

http://www.honda.slask.pl...opic.php?t=3150
Odkreciłem kopułke nic nie jest upalone ani uszkodzone, wiec zdjałem ten czujnik na przepustnicy i zaraz bede jechał do pracy wiec przetestuje czy jest OK. Teraz swieci mi sie kontrolka pomaranczowa silnik ale to jest tak pewnie od tego zdjetego czujnika. Mam drugi silnik wiec moge z tamtego wyciagnac czujnik razem z przepustnica i zobacze co wtedy wyjdzie. Wypale to paliwo co mam i przytankuje 98 .
jak wymienisz czujnik to napisz czy pomogło a kontrolka to napewno od tego się pali ze odłonczony masz czujnik
a sprzeglo ci nie umiera

Teraz swieci mi sie kontrolka pomaranczowa silnik

Zobacz na błędy jakie ci wyskoczą obyś nie mial tylko błędu nr 4 bo u mnie np nie zaświecala sie ta pomarańczowa czek engine ale jak mi zaczął zamulać i popatrzyłem na kompa to miałem błąd nr 4 i zaczęło sie kombinowanie az wkoncu byłem zmuszony kupić aparat cały

Jeśli po kupnie CRX nie zmieniałeś filtra paliwa to zmień dla zasady, że zmienia się wszystkie filtry. Najlepiej ASO (150zł) bo zamienniki potrafią mulić od nowości (dając podobne objawy jak opisane w tym wątku).

Zmienilem filtr na Herth+Buss Jakoparts - zasadniczo to nie znam renomy tej marki, chcialem kupic filtrona lecz nie mieli w hurtowni i dali mi ten jako tanszy zamiennik. Spotkal sie ktos z marka tych filtrow?

Przyznam szczerze ze od wymiany na ten filtr paliwa zaczal mi odpalac za drugim razem - wczesniej odpalal na dotyk. Inna sprawa ze te odpalanie za drugim razem zaczelo sie od kad jechalem na ostrej rezerwie to tez moze byc tego przyczyna.

Wracajac do przyspieszenia , przed chwilka sprawdzilem rozrzad - wszystko ustawione prawidlowo. Zostaje sprawdzic zaplon.

Edit:

Przyszlo mi do glowy zapytac - czy wlasnie dosyc "podjechane" sprzeglo moze powodowac to zamulanie przy przyspeiszaniu?

Przyszlo mi do glowy zapytac - czy wlasnie dosyc "podjechane" sprzeglo moze powodowac to zamulanie przy przyspeiszaniu?


Może. I jest to bardzo prawdopodobne
nakreci filmik z liczników tak aby było widac obrotomierz jak startujesz od 1-biegu do 3 ciego i zobaczymy czy przeciąga ci sprzęgło przy zmianach biegów
Jak silnik idzie "równo" z kołami, czyli obrotek ci jakoś nie wariuje to to nie powinno być sprzęgło.

w CRXach jest Air Flow Meter (przepływomierz powietrza), no nie? W innym aucie (Micra K11 )nieco zbliżone objawy (takiego "laga" po dodaniu gazu) miałem jak przepływomierz zaczynał umierać... Później jednak dość szybko się pogorszyło i po prostu moc stracił.
odpiąłem czujnik przepustnicy chodzi zdecydowanie lepiej równo przyspieszając na całej skali obrotów ale czy tak można jeździć?
po ponownym podłączeniu czujnika trzeba kasować błędy?

w CRXach jest Air Flow Meter (przepływomierz powietrza)

chyba coś ci sie pomyliło , w hondach niema przepływomierza jest map sensor
przeczytalem wasze posty całe szczescie u mnie bylo tak: zatankowalem na innej stacji nazwy nie podam bo na neste malo kto tankuje do rzeczy wyjechalem ze stacji zaczelo przerywać ;/ lipa straszna jak dalem po oporze to było dobrze tylko jak jechalem rowno np 80km/h to przerywalo straszniei checkengine wywalalo , na wolnych nie trzymał obrotów ... stawalem na swiatlach to gasl zrobilem ok 40 km i odrazu zatankowalem 95 na sprawdzonym orlenie drugie tyle czyli do pelna odrazu bylo czuć roznice, juz nie gasl na wolnych nie przerywal tak mocno, jednak wacha sie skonczyla a problem został ... tankowalem juz pare razy, check engine sie dalej zapala jak jade ze stala predkoscia, chcialem rozkrecać dzisiaj kopułke ale najpierw odłączyłem ten czujnik na przepustnicy i jest dobrze ani razu nie przerwało, jedyny fakt to to że na wolnych jak depne gaz jest lekko opozniona reakcja przed wskoczeniem na obroty no i pali sie teraz caly czas checkengine ten czujnik to tylko w aso ?
sprawdźcie podciśnienia idące do mapsensora (inne zresztą tak samo)
możesz jasniej dla żółtodzioba ?
z podciśnieniami pisałem, do chłopaków z problemem przyspieszania.

Bolsik, sprawdź, wpierw jaki błąd ci wywala. Opis samo diagnostyki jest na stronie głównej.
u mnie wywala:
17 Czujnik prędkości pojazdu lub jego obwód :|
A więc tak odłączyłem ten czujnik na przepustnicy i przejechałem 30km bez problemu...
zaczął mi się tylko palić kontrolka silnika Engine.
Dziś przejechałem następne 30km ale podlączyłęm czujnik do przepustnicy, kontrolka zgasła i przez kilka razy powtarzał mi się ten sam problem z przyśpieszaniem, poprostu nie chce wchodzić na obroty. Trzymam gaz a on raz idzie a raz nie idzie
Mam takie pytanie czy można jeździć z odłączonym tym czujnikiem na przepustnicy i czy nie zmieni się spalanie.
Przepływomierza do CRX nie zauważyłem, bo ktoś pisał o tym przepływomierzu...
Ja pisałem i się pomyliłem.
extass-81, przeplywomierza w crx nie ma, a co do spalania - przetestuj to sam sie przekonasz
sprobuj moze na kilka min odlaczyc aku, pozniej normalnie wszystko podlacz i zrob test, czasem pomaga...
czujnik TPS trzeba odpowiednio skalibrowac a nei na pale wkrecac.

Mam takie pytanie czy można jeździć z odłączonym tym czujnikiem na przepustnicy i czy nie zmieni się spalanie.

czy morzna jezdzić to tego niewiem, ja juz od dłuższego czasu tak jeżdze bo niemoge znależć czego to wina, i nic się nie dzieje, a co do spalania to u mie wcześniej jak mi tak się dławiła to paliła więcej niż teraz jak jeżdze z odłonczonym czujnikiem.
To ze przepływomierza nie ma to wiem Rafisz

z podciśnieniami pisałem, do chłopaków z problemem przyspieszania.

Bolsik, sprawdź, wpierw jaki błąd ci wywala. Opis samo diagnostyki jest na stronie głównej.


no wlasnie chodzi o to ze wywala mi tylko lambde ... jak odlaczam ten czujnik na przepustnicy to odrazu czuć było roznice nie przerywalo tak (o tyle ze byl zamulony bardziej na starcie) jednak przestalo mi przerywac problem sam sie naprawil
Moze kabelek się we wtyczce poluzował - Ja się dziwiłem skąd błędy sondy jak mi wypadł kabelek z wtyczki
no tak caly czas myslalem ze to gdzies jakis kabelek bo nie palil sie check non stop tylko sie zapalal czasami tzn zazywczaj po jakims czasie
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl