ďťż

Wolf

Witam. Moja przygoda, zaczeła sie po zmianie wydechu w moim EE8 na 2,25 cala.
Zaczeło sie od tego ze przy przyspieszaniu trzymając lekko gaz autko jakby sie dławiło tak jak by prądu brakło, fakt kopułka i palec upalone, ale do tego falują obroty.
Wiec tak o to co zrobiłem do wczoraj.
Kopułka i palec nowe
przewody nowe
swiece nowe
filtr paliwa nowy
wyczyszczone zostało:
przepustnica, silnik krokowy, wtryskiwacze i listwa paliwowa
wymieniłem takze sondy obie na 4 zyłowe z grzałką.
Fakt ze raz po od około miesiaca pojawił sie bład 44.
Objawy po wczrajszym poskaładaniu obroty falują przerywa, ale jakby mniej i wydaje mi sie jakby lapało lewe powietrze bo bez gazu na ciepłym silniku jedziemy na 1900rpm.
Ma ktoś jakiś pomysł autko pali normalnie srednio w miescie 8-9 litrów w porywach do 10
Prosze o jakąs pomoc bo skonczyły mi sie pomysły


przestawiony zaplon, mialem to samo, meczylem sie meczylem, przestawilem aparat i przestal falowac, a moc pojawila sie, ale to i tak trzeba na stroboskopie ustawic, zaznacz teraz w jakim polozeniu masz aparat, potem go przestaw, w jedna w druga strone i zobacz czy bedzie poprawa, napewno powinien przestac falowac
dobre stwierdzenie, a jak napisze, jeszce tak ze jak wcisniesz pedał gazu w oprór nawet od 1000rpm to jezeli nie ujmiesz gazu to przyspiesza równo az do samego końca.
Na odpalonym nagrzanym silniku pokrecic aparatem jak przestanie falować to zostawic w ty miejscu??
A potem na strobo...

[ Dodano: 2009-12-12, 10:35 ]
bo jak sie rozgrzeje to nie ma ssania, i wtedy nie dostaje tyle mieszanki, bledne ustawienie powoduje ze strzela, u mnie tez to bylo z tym przyspieszaniem to moze linka gazu sie blokuje w pancerzu, ale moze byc tez od tego, i chyba jest od tego zaplonu, bo mi sie przypomnialo ze ja mialem tak ze jak zmienialem bieg, to obroty mi rosly mimo ze nie trzymalem nogi na gazie, to napewno masz zaplon, kombinuj i jak bedzie dobrze to zostaw, i na stroboskop


CZŁOWIEKI !! no co wy... falujące obroty ustawia się przy przepustnicy (regulacja lewego powietrza) dokręć i bedzie ok, poco kręcić aparatem ;/ ;/... po co przestawiać zapłon a potem robić nowy temat że auto dużo pali i jest słabe ;/

Ten wątek był już wałkowany
A możecie wrzucic te tematy tu, bo ja szukalem i niestety nie znalazłem, prośba...
prosze
http://www.honda-crx.info...pic.php?t=38029
http://www.honda-crx.info...pic.php?t=37147
http://www.honda-crx.info...falujace#318777
http://www.honda-crx.info...ywords=falujace
http://www.honda-crx.info...ghlight=#267556
http://www.honda-crx.info...ghlight=#231334

wymieniac dalej ??... czy sie mnie posluchasz i dokrecisz ta srubke przy przepustnicy na srubokret plaski Idz i sprawdz
Chciałem mocno podziekować koledze M!R@S
Poskutkowało wkrecenie tej śrubki, wrescie autko jest jak powinno być. Wolne Obroty 800rpm nic nie przerywa, wszystkie objawy ustały
Jeszcze raz dzieki
Leci pomógł.
To ja nie wiem, u mnie falowaly po zlozeniu silnika, tamtej sruby nie ruszalem, tylko bawilem sie aparatem bo byl wsadzony byle jak po zlozeniu, i zmiana jego polozenia pomogla w moim przypadku, ale na przyszlosc bede wiedzial ze tamta sruba to zniweluje
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl