Wolf
witam ,mam problem z odpaleniem b16a1 ,auto zgasło podczas jazdy i nie che odpalic .sprawdzalem iskre i wczesniej jej nie było po zmianie modulu w aparacie jest ale dalej auto nie odpala dla pewnosci zmienilem komputer i tez nic ,pompa podaje paliwo iskra jest, zadnych bledow niema wiec co mu moze dolegac jest cos co moglo sie jeszcze spalic np cewka??? jak cewka padnie to auto ma iskre czy nie?
jak padnie cewka to nie ma iskry
ale jesli jest paliwo i iskra to musi palic chyba ze rozrzad przestawiony
Sprawdź czy przewody zalozyles w dobrej kolejnosci
przewody sa dobrze zalozone . moze byc cos takiego ze iskra jest zaslaba??
jest dobrze widoczna iskra na wszystkich kablach ?
jak oblookałes że pompa podaje ?
slychac ze sie zalacza i po odlaczeniu przewodu z listwy leci paliwo po przekreceniu kluczyka,iskra jest na kazdym przewodzie
mogł sie przestawic rozzad???
tak jak pisza powyzej skoro iskra jest i paliwo tez ,to w nastepbej kolejnosci powinno sie sprawdzic rozrzad nie wiem jakim cudem ,ale mogl przeskoczyc
Skoro paliwo jest, iskra jest to musi palic... Moze aku tak zjebales ze ledwo kreci.
aku nowy ,kreci dobrze
wsumie myslalem ze wymienilem modul a to jest w takim razie cewka
http://tinypic.com/view/?pic=451a4c9to który to jest modul zaplonowy???
http://tinypic.com/view/?pic=2le3peb
moduł to taki płaski "czip" do którego wpinasz 3 (chyba 3) kabelki
ale jak masz iskre to musi to być ok
jezeli iskra i paliwo jest to albo masz jakies odciecie o ktorym nie wiesz?? albo zalales go albo przestawiony jest rozrzad, innej opcji nie widze :/
U mnie jak padla cewka to przy okazji spalila modul
ale iskre ma
ostatnia sparawa w zasilanie paliwa sa wtryski ale nie spotkałem sie zeby jebły (wszystkie 4) ale ich sterowanie tak...
Zgadza sie, znajomemu zginela jedna masa w resistor box'ie.
ost. w mojej bylej sie tez cos takiego wydarzylo, nie bylo masy
tak jak pisalem iskra byla ,ale za slaba zmienilem aparat i jest ok,wiec moze byc cos takiego jak za slaba iskra
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl