Wolf
Mam taki problem w mojej ceerce D15B2,wymieniałem zegary z Nippon Denso skala w milach na Nippon Seiki z Civica 91r. Jaja były od początku,mimo że dwie wtyczki do zegarów to w pierwszej 12pin jest podłączone 11,a drugiej 8pin podłaczone 7.Niby wszystko ok ale w N.S. są wolne inne piny niż w N.D.
Trochę pird......a było ale wszystko podłączyłem ,i było OK.
Było ale się skończyło,a raczej nie mogę wyczaić o co biega z kontrolką ładowania.
Do tablicy zegarów lecą dwa przewody na wtyk 12pin,czarno-żółty i biało- niebieski,zresztą tak samo jak jest podane w manualu. Kontrolka działała normalnie,także po wymianie zegarów.Teraz nie chce się zapalić nawet po włączeniu zapłonu.Sprawdzałem ją i jest ok.
Po wyjęciu wtyku z alternatora biało-niebieski przewód odpowiedziałny za kontrolkę zmasowałem na włączonym zapłonie i wtedy pali,czyli ok.Ale po podłączeniu wtyczki do alternatora,nie zapala się.Sprawdziłem ładowanie jest 14,5V.
Wywaliłem alternator i założyłem drugi i ku....a to samo.
Ladowanie jest a kontrolki NI.
Nie wiem czemu na tym cholernym biało-niebieskim po zapłonie nie chce się pojawić minus by kontrolka zatrybiła.
Może ma ktoś jakiś pomysł,bo ja już nic nie mogę wymyśleć.
sprawdz czy masz plusa w ogole
Rozumiem plusa na kotrolce.
Jeśli tak to mam,bo po zmasowaniu przewodu dochodzącego do altka na gn.L to ten biało-niebieski,lampka pali.
Z tego co pamiętam to chyba plus jest stały a minus idzie od alternatora.
rózne alternatory miały róznie podłaczone piny (mimo takiego samego układu tych pinów we wtyczce)
może gdzies tu leży przyczyna?
Alternator Mitsubishi typ A1T04991,a na naklejce jest zaznaczone podłączenie. Pin IG to zapłon oraz L kontrolka .
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl