Wolf
Powiedzcie mikto jakie mial przezycia doswiadczenia i jakie porownania co do sprezyn do ed9 z bilstein b8, poniewaz dostalem taka oferte i niewiem co wybrac, interesuje mnie jak najmniejsze obnizenie i najleprza praca
APEX:
obniżenie -40mm/-40mm cena 657zł/komplet
WEITEC:
obniżenie -40mm/-40mm cena 597zł/komplet
obniżenie -50mm/-40mm cena 617zł/komplet
obniżenie -50mm/-50mm cena 643zł/komplet
COBRA
obniżenie -40mm/-40mm cena 535zł/komplet
EIBACH:
obniżenie -30mm/-30mm cena 899zł/komplet
VOGTLAND:
obniżenie -35mm/-35mm cena 754zł/komplet
AP Sportfahrwerke:
obniżenie -40mm/-30mm cena 518zł/komplet
Vmaxx:
obniżenie -40mm/-40mm cena 602zł/komplet
Eibach'y można kupić taniej. Z tego co wiem są dosyć miękkie.
Ja jeżdże na apexach (tylko chyba trochę mniej obniżają - jakieś -35), mnie się jeździ bardzo fajnie, ale poluje na gwint i jak znajde apexy będą do wzięcia.
Einbachy jak dla mnie też za miękkie
VOGTLAND:
obniżenie -35mm/-35mm cena 754zł/komplet
POLECAM
jak chcesz komfortowa zawieche, to eibach lub vogtland, weitec jest srednio miekki/twardy
tez mam apexa i przyjemnie sie sprawuja, nie za miekkie i nie za twarde, takie akurat, mozna pozap...... i pojezdzic w miare komfortowo
Od siebie moge dodać, że miałem styczność jedynie z weitec i eibach z czego zdecydowanie wole weitec'a bo jest twardszy jednak w dalszym ciągu można komfortowo podróżować. Jeśli weitec to tylko -50mm. Miałem u siebie -35 i prawdę mówiąc auto obniżyło się max 20 mm.
Tylko że bilstein b8 to sporo twardszy amortyzator od seryjnego, czy zamienników. Więc sprężyny albo miękkie albo średnie, a które są miekkie/twarde można wywnioskować z tematu. P
Musiał by się wypowiedzieć ktoś kto ma B8, bo to całkiem inna bajka:)
EIBACH:
obniżenie -30mm/-30mm cena 899zł/komplet
VOGTLAND:
obniżenie -35mm/-35mm cena 754zł/kompletz naciskiem na Vogtlandy
EIBACH:
obniżenie -30mm/-30mm cena 899zł/kompletEibach'y można kupić taniejhttp://www.allegro.pl/ite...0mm_okazja.htmlDUŻO taniej!
Dokładnie o takiej cenie myślałem
tak cvzy siak kupilem vogtlandy po dosc okazyjnej cenie, zobaczymy jak beda sie spisywac. Mysle, ze jak ktos ma jakies doswiadczenia to niech dalej pisze w przyszlosci na pewno komus sie przyda.
Odgrzebuje kotleta bo po złozeniu zawieszenia jestem załamany. Wjechały springi Weitec -50mm, przy amorkach oemowych, poliuretan bikopura(czerwony) i efekt jest taki że byc może na tor złozyłem rewelacyjny kit, ale autem jeżdze na codzien i jest zdecydowanie za sztywno.. teraz zastanawiam sie czy zmiana spręzyn na inne ( mam na oku APEX -40mm)wpłynie na sztywnosc i efekt bedzie lepszy? Czy może to bikopur tak diametralnie usztywnił całe auto?
poliuretan tak daje w dupe, nie sprezyny
Tutaj ciekawy temat z honda-tech'u odnosnie twardości sprężyn:
http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=1914404
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl